0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення системи надання адміністративних послуг в Україні (ID:889325)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ…………………………………………………8 1.1. Поняття та сутність системи надання адміністративних послуг……………8 1.2. Поняття, ознаки та види адміністративних послуг………………………….11 1.3. Оцінка ефективності функціонування системи надання адміністративних послуг населенню…………………………………………………………………..15 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1………………………………………………………19 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ НАСЕЛЕННЮ В УКРАЇНІ…………………………………………….20 2.1. Нормативно-правові засади надання адміністративних послуг населенню в Україні………………………………………………………………………………20 2.2. Проблеми надання адміністративних послуг населенню в Україні………..23 2.3. Особливості надання електронних адміністративних послуг населенню в Україні………………………………………………………………………………26 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2………………………………………………………28 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ…………………………………30 3.1. Можливості адаптації зарубіжного досвіду надання адміністративних послуг в Україні…………………………….………………………………………30 3.2. Шляхи та напрями удосконалення системи надання адміністративних послуг в Україні…………………………………………………………………….33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3………………………………………………………37 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………………...38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основою доктрини адміністративних послуг вважається концепція служіння держави (влади) громадянину (суспільству), тому категорія «послуг» у власній основі зосереджує ту ж саму вагу, що й у приватному секторі, – це діяльність із задоволення деяких потреб особи, яка здійснюється за зверненням цієї особи [30, с. 9]. Послуги, що надаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, складають сферу публічних послуг. З оглядом на суб’єкта, що надає публічні послуги, розрізняють державні та муніципальні послуги. Вагомою частиною як державних, так і муніципальних послуг є адміністративні послуги [21, с. 2]. В українському адміністративному праві певний час категорія «адміністративна послуга» мала й інші варіанти назви. Наприклад, «управлінські послуги». Врешті-решт, науковці спинилися саме на категорії «адміністративні послуги», оскільки ця категорія знімає «управлінський» акцент, що має певні керівні/панівні характеристики і не відповідає доктрині сервісної держави, а також чітко вказує, що суб’єктом надання адміністративних послуг є органи публічної адміністрації (адміністративні органи) [18, с. 121]. Оскільки адміністративні послуги є складовою публічних послуг, треба наголосити спочатку на понятті «публічна послуга». Зрозуміло, що це поняття має більш широке значення. Так, на думку науковців, публічні послуги можуть надавати державні й недержавні установи. Їх подібність полягає в тому, що в отриманні таких послуг заінтересоване суспільство. Поняття «публічна послуга» по суті окреслює сфери суспільних відносин, які врегульовані і цивільним, і адміністративним правом. Також вони наголошують, що публічні послуги надаються за рахунок державних коштів і під відповідальність влади, але в цивільному праві відбулася зміна змісту правового регулювання [8, с. 233].