0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні теорії соціального научіння та їх використання у практиці соціальної роботи (ID:265452)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 22
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ПРАКТИЦІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ. 5 1.1. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Н. МІЛЛЕРОМ, ДЖ. ДОЛЛАРДОМ ТА Р. СІРЕ. 7 1.2. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Б. СКІННЕРОМ (БІХЕВІОРИСТИЧНИЙ ПІДХІД) 10 1.3. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА А. БАНДУРОЙ (НАУЧІННЯ ЧЕРЕЗ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА НАСЛІДУВАННЯ) 11 1.4. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Ж. ПІАЖЕ (КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД) 12 1.5. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Г.С. КОСТЮКА (КОНЦЕПЦІЯ ДІАЛЕКТИЧНОГО ХАРАКТЕРУ РОЗВИТКУ) 14 1.6. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Л.С. ВИГОТСЬКОГО (ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ВИЩИХ ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ) 16 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Соціальна робота, будучи спрямованою на різноманітні потреби людей, які потрапили у складні життєві обставини, та активізацію потенціалу їх життєдіяльності у своєму функціонуванні не може обійтися без масиву знань, акумульованих у психології - науці про закономірності, процеси, форми психічної діяльності людини. Однак, для соціальної роботи важливі знання не лише про закономірності людської особистості, а й про її особливості, які залежать від конкретних умов соціальної ситуації, розвитку, життєдіяльності, фаху, віку, статусу в групі й у системі міжособистісних стосунків, норм, що визначають правила поведінки, особливостей соціально-психологічної адаптації. Тісний зв’язок практики соціальної роботи з психологією знайшов своє відображення у визначеннях предмету соціальної роботи у багатьох відомих сучасних дослідників. Так, Є.І.Холостова вважає, що предметом соціальної роботи як науки є закономірності соціальної діяльності і тенденції їх зміни під впливом психологічних і управлінських факторів, що впливають на реалізацію і захист соціальних прав і свобод у суспільстві”. На думку інших вчених, під соціальною роботою розуміється спеціальна професійна галузь, яка є сферою практичного застосування соціологічних і психологічних принципів для вирішення проблем, що виражають суспільне або індивідуальне неблагополуччя. За кордоном проблема соціальної роботи активно розвивалась в Швеції (С.Хессле, Г.Бернлер, Л.Юнссон), Німеччині, США та інших країнах. Про цінність психології для соціальної роботи свідчить і те, що різноманітні її концепції здебільшого вибудовуються на відповідних психологічних теоріях і поглядах. Наприклад, на ідеях психоаналізу ґрунтується діагностична теорія соціальної роботи, що передувала психосоціальній роботі; її метою є виокремлення проблем клієнта із середовища, підсилюючи при цьому сильні сторони "я" людини та механізми, за допомогою яких клієнт може долати проблеми самостійно за мінімальної підтримки соціальних працівників. Психологічні знання, відповідні методики, техніки є основою психологічно і комплексно орієнтованих моделей практики соціальної роботи. Мета даної роботи - проаналізувати учбовий матеріал, визначити сутність психологічних теорій соціального научіння та їх використання у практиці соціальної роботи, а також висвітлити деякі психологічні аспекти соціальної роботи. Задачі даної роботи: - проаналізувати літературні джерела щодо теми та пи¬тань, які розглядаються в курсовій роботі. - розкрити сутність психологічних теорій соціального научіння; - визначити основні аспекти використання психологічних теорій соціального научіння у практиці соціальної роботи. Об’єктом курсової роботи є психологічні взаємовідносини, які виникають у процесі ведення соціальної роботи. Предметом є процес практичного використання психологічних теорій соціального научіння у практиці соціальної роботи. Методи дослідження. Розв’язання завдань здійснювалося за допомогою теоретичного аналізу й узагальнення літератури за темою курсової роботи. Наукова новизна курсової роботи полягає у тому, що була здійснена спроба дослідити проблемні питання у сфері психологічних теорій соціального научіння та їх використання у практиці соціальної роботи, а також дослідити теоретичні засади поняття та сутності психологічних теорій соціального научіння.
Інші роботи з даної категорії: