0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління витратами (ID:598406)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 12
Рік виконання: 2021
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ЗАВДАННЯ 1 Керівництвом фабрики, що виготовляє сумки, прийняте рішення про збільшення обсягу виробництва в наступному (плановому) році на 20%. Внаслідок цього сукупні витрати мають зрости на 10%. Збільшення обсягу виробництва потребує залучення додаткового технологічного устаткування, що також вплине на рівень сукупних витрат у плановому періоді. Інші показники фабрики для кожного студента є індивідуальними і зазначаються у додатку, а саме: обсяг виробництва у минулому (звітному) році; вартість устаткування (капітальні інвестиції), яке потрібно придбати для забезпечення зростання обсягу виробництва; розмір постійних витрат у минулому (звітному) році; ціна сумки; строк корисного використання додаткового технологічного устаткування, його ліквідаційна вартість. Вихідні дані до завдання: Обсяг виробництва сумок в минулому році – 14 000 шт. або 14 тис. шт. К (капітальні інвестиції) – 1200 000 ум. од. або 1200 тис. ум. од. Сп (постійні витрати в минулому році) – 900 000 ум. од. або 900 тис. ум. од. Ціна – 189 ум.од. Строк корисного використання додаткового технологічного устаткування – 8 років Ліквідаційна вартість додаткового технологічного устаткування – 30 000 ум. од. або 30 тис. ум. од. Потрібно обґрунтувати, що вигідніше з огляду на витрати (з урахуванням процедури дисконтування): взяти устаткування у лізинг на 3 роки з подальшим викупом (в кінці 3-го року) за залишковою вартістю чи купити його, взявши кредит у банку. Лізингові платежі у складі амортизаційних відрахувань, які визначаються лінійним методом, і лізингового доходу (останній встановлено виходячи з лізингової процентної ставки на рівні 19%) сплачуються в кінці кожного року. Кредитні платежі здійснюються протягом двох років в кінці кожного року і складаються з величини погашення основної суми боргу за кредитом («тіла кредиту») і відсотків за користування кредитом. При цьому основна сума боргу («тіло кредиту») повертається рівними частинами. Кредитна ставка – 20%. Внаслідок нестабільної економічної ситуації дисконтна ставка визначена експертами у вигляді інтервальної оцінки – [10%, 20%]. Обраний варіант придбання устаткування слід врахувати в подальшому аналізі (див. наступне завдання). Відповідно до викладеного результатом виконання завдання мають бути такі елементи: 1) всі необхідні проміжні розрахунки (з наведенням пояснень в разі потреби) та результуючі інтервальні оцінки сумарних витрат у поточній вартості на придбання устаткування відповідно за рахунок лізингу і кредиту; 2) всі необхідні проміжні розрахунки (з наведенням пояснень в разі потреби) та остаточний результат порівняння зазначених вище інтервальних оцінок, а також висновок щодо найбільш доцільної (привабливої) форми придбання устаткування. Після наведення всіх необхідних проміжних розрахунків (з урахуванням пояснень в разі потреби), підсумкові результати слід представити у таблиці. ЗАВДАННЯ 2 Розрахувавши за умовою та результатами виконання завдання (частини) 1 показники постійних, змінних та сукупних витрат у наступному (плановому) році, потрібно дати оцінку плановим заходам щодо збільшення обсягу виробництва за методикою СVР-аналізу. Для цього необхідно визначити й проаналізувати такі показники: 1) маржинальний прибуток у плановому році; 2) операційний прибуток у плановому році; 3) коефіцієнт маржинального прибутку у плановому році; 4) обсяг виробництва у плановому році, що забезпечує загальну (бухгалтерську) беззбитковість (точку беззбитковості); 5) рівень (коефіцієнт) безпеки виробництва у плановому році; 6) операційний ліверідж у плановому році. Всі розрахунки в цьому завдання слід здійснювати на основі конкретної форми (варіант) залучення устаткування (лізинг або кредит), виходячи із висновку щодо найбільш доцільної форми, який було зроблено у попередньому завданні (завдання 1). Тому на початку представлення результатів виконання цього завдання слід чітко вказати, який варіант придбання устаткування прийнято (не можна робити обчислення одночасно для обох форм, це буде розцінено як груба помилка).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗАВДАННЯ 1 Керівництвом фабрики, що виготовляє сумки, прийняте рішення про збільшення обсягу виробництва в наступному (плановому) році на 20%. Внаслідок цього сукупні витрати мають зрости на 10%. Збільшення обсягу виробництва потребує залучення додаткового технологічного устаткування, що також вплине на рівень сукупних витрат у плановому періоді. Інші показники фабрики для кожного студента є індивідуальними і зазначаються у додатку, а саме: обсяг виробництва у минулому (звітному) році; вартість устаткування (капітальні інвестиції), яке потрібно придбати для забезпечення зростання обсягу виробництва; розмір постійних витрат у минулому (звітному) році; ціна сумки; строк корисного використання додаткового технологічного устаткування, його ліквідаційна вартість. Вихідні дані до завдання: Обсяг виробництва сумок в минулому році – 14 000 шт. або 14 тис. шт. К (капітальні інвестиції) – 1200 000 ум. од. або 1200 тис. ум. од. Сп (постійні витрати в минулому році) – 900 000 ум. од. або 900 тис. ум. од. Ціна – 189 ум.од. Строк корисного використання додаткового технологічного устаткування – 8 років Ліквідаційна вартість додаткового технологічного устаткування – 30 000 ум. од. або 30 тис. ум. од. Потрібно обґрунтувати, що вигідніше з огляду на витрати (з урахуванням процедури дисконтування): взяти устаткування у лізинг на 3 роки з подальшим викупом (в кінці 3-го року) за залишковою вартістю чи купити його, взявши кредит у банку. Лізингові платежі у складі амортизаційних відрахувань, які визначаються лінійним методом, і лізингового доходу (останній встановлено виходячи з лізингової процентної ставки на рівні 19%) сплачуються в кінці кожного року. Кредитні платежі здійснюються протягом двох років в кінці кожного року і складаються з величини погашення основної суми боргу за кредитом («тіла кредиту») і відсотків за користування кредитом. При цьому основна сума боргу («тіло кредиту») повертається рівними частинами. Кредитна ставка – 20%. Внаслідок нестабільної економічної ситуації дисконтна ставка визначена експертами у вигляді інтервальної оцінки – [10%, 20%]. Обраний варіант придбання устаткування слід врахувати в подальшому аналізі (див. наступне завдання). Відповідно до викладеного результатом виконання завдання мають бути такі елементи: 1) всі необхідні проміжні розрахунки (з наведенням пояснень в разі потреби) та результуючі інтервальні оцінки сумарних витрат у поточній вартості на придбання устаткування відповідно за рахунок лізингу і кредиту; 2) всі необхідні проміжні розрахунки (з наведенням пояснень в разі потреби) та остаточний результат порівняння зазначених вище інтервальних оцінок, а також висновок щодо найбільш доцільної (привабливої) форми придбання устаткування. Після наведення всіх необхідних проміжних розрахунків (з урахуванням пояснень в разі потреби), підсумкові результати слід представити у таблиці. ЗАВДАННЯ 2 Розрахувавши за умовою та результатами виконання завдання (частини) 1 показники постійних, змінних та сукупних витрат у наступному (плановому) році, потрібно дати оцінку плановим заходам щодо збільшення обсягу виробництва за методикою СVР-аналізу. Для цього необхідно визначити й проаналізувати такі показники: 1) маржинальний прибуток у плановому році; 2) операційний прибуток у плановому році; 3) коефіцієнт маржинального прибутку у плановому році; 4) обсяг виробництва у плановому році, що забезпечує загальну (бухгалтерську) беззбитковість (точку беззбитковості); 5) рівень (коефіцієнт) безпеки виробництва у плановому році; 6) операційний ліверідж у плановому році. Всі розрахунки в цьому завдання слід здійснювати на основі конкретної форми (варіант) залучення устаткування (лізинг або кредит), виходячи із висновку щодо найбільш доцільної форми, який було зроблено у попередньому завданні (завдання 1). Тому на початку представлення результатів виконання цього завдання слід чітко вказати, який варіант придбання устаткування прийнято (не можна робити обчислення одночасно для обох форм, це буде розцінено як груба помилка).