0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз рентабельності та фактори її росту (ID:180014)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2013
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………3 1. Економічна сутність рентабельності та фактори її зростання……………..5 1.1. Економічна сутність рентабельності підприємства………………….5 1.2. Фактори зростання рентабельності…………………………………...7 2. Методика аналізу рентабельності…………………………………………....9 3. Організаційно-економічна характеристика ВАТ “Запоріжсталь”………..12 4. Аналіз рентабельності ВАТ “Запоріжсталь………………………………..16 4.1. Аналіз показників рентабельності ВАТ “Запоріжсталь”…………..16 4.2. Факторний аналіз рентабельності……………………………………20 5. Резерви росту рентабельності ВАТ “Запоріжсталь”………………………23 Висновки………………………………………………………………………...25 Використана література………………………………………………………...26 Додатки…………………………………………………………………………..27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 3 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ “ЗАПОРІЖСТАЛЬ” Відкрите акціонерне товариство “Запорізький металургійний комбінат “Запоріжсталь” - одне з найбільш великих промислових підприємств України, продукція якого добре відома і користується попитом у споживачів на внутрішньому ринку і в багатьох країнах світу. Спеціалізація комбінату - високоякісний сталевий г/к рулон, г/к лист, х/к лист, х/к рулон з вуглецевих, низьколегованих, легованих і нержавіючих сталей, а також сталева стрічка і жерсть. Основними споживачами продукції комбінату є виробники зварних труб, підприємства автомобільного, сільськогосподарського, транспортного машинобудування, виробники виробів побутової техніки та метало сервісні центри. Будівництво “Запоріжсталь” було почато 22 січня 1931. Почав діяти 16 листопада 1933, коли на доменній печі № 1 була видана перша плавка чавуну. У 1935 році вступила в дію перша мартенівська піч, а через два роки почав діяти перший радянський слябінг. Починаючи з 1955, на комбінаті здійснюються заходи з модернізації обладнання, інтенсифікації виробничих процесів з метою значного приросту виробництва на діючих потужностях. У 1962 році почав працювати найбільший в Європі ливарний цех, виготовляє ізложниці з рідкого чавуну першої плавки. Сьогодні металургійний комбінат «Запоріжсталь» є одним з основних постачальників якісної листової продукції і гнутих профілів для потреб вітчизняного машинобудування, жерсті гарячого лудіння для харчової промисловості. С 4 січня 1997 комбінат перетворений у відкрите акціонерне товариство [7]. До складу металургійного виробництва входять агломераційний, доменний, мартенівський цехи та цех підготовки сталерозливних складів. Організація зовнішніх і внутрішніх залізничних перевезень сировини, матеріалів і готової продукції на комбінаті “Запоріжсталь” покладено на Управління залізничного транспорту (УЖДТ). В даний час УЖДТ має на своєму балансі 79 тепловозів, 1255 вагонів, 53 одиниці підіймально-транспортних засобів “Запоріжсталь” експортує свою продукцію більш ніж в 90 країн світу, серед яких найбільш великими країнами-споживачами продукції комбінату є Україна, Туреччина, Росія, Сирія, Білорусь, Нігерія, Польща, Ізраїль, Китай, Туреччина, ОАЕ, Болгарія [7]. Розглянемо основні показники фінансово – господарської діяльності підприємства, які наведені у таблиці 3.1. Спочатку відзначимо показники, які у 2011 році зросли. Отже, як ми можемо бачити з таблиці, доход від реалізації продукції зріс на 34,86%, тобто на 5008182 тис. грн. Це зростання могло бути за рахунок збільшення обсягів продажу та зростання цін. Зросли також виплати на оплату праці на 238562 тис грн., але це зростання відбулося не за рахунок збільшення чисельності працівників. У 2011 році порівняно з 2010 роком кількість ПВ працівників зменшилась на 471 особу. Слід відзначити, що у 2011 році зменшився валовий прибуток підприємства на 138004 тис. грн., або на 13,71 % так як собівартість реалізованої продукції вища за чистий дохід підприємства. Фінансовий результат від операційної діяльності та від звичайної діяльності до оподаткування мають від’ємне значення: -362821 та -214525 тис. грн. відповідно. Підбиваючи висновки, слід відзначити, що у 2011 році чистий збиток підприємства склав 290520 тис. грн. Як наслідок, рентабельність продукції у 2011 була збитковою. Так як чистий прибуток є найважливішим фінансовим показником, який є джерелом подальшого розвитку підприємства, це явище негативне для підприємства.