0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз фінансового стану підприємства МПП «СІМІХ» (ID:237334)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2017
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………………….3 Розділ I. Теоретичні аспекти аналізу фінансового стану підприємства ………5 1.1 Інформаційне забезпечення аналізу фінансового стану підприємства ……………………………………………………………………………………….5 1.2 Поняття фінансової стійкості підприємства та фактори, які її забезпечують…………………………………………………………………….….7 Розділ II. Аналіз та оцінка діяльності МПП «СІМІХ»…………………………21 2.1 Техніко-економічна характеристика МПП «СІМІХ»………………………21 2.2 Оцінка фінансово-майнового стану МПП «СІМІХ»………………………25 2.3 Аналіз фінансового стану МПП «СІМІХ»…………………………………30 Розділ III. Напрямки покращення фінансового стану МПП «СІМІХ»………37 Висновки……………………………………………………………………………42 Список використаних джерел………………………..……………………………45 Додотки……………...………………………………………………………………47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Неодмінною складовою переходу України до ринкових відносин є створення нових підприємницьких структур та приватизація підприємств. Цей перехід зумовив еволюцію відносин власності і типів суб’єктів господарювання в напрямку забезпечення їх розмаїття. Процеси ринкових перетворень привернули суттєву увагу до дослідження теоретичних та практичних проблем подальшого розвитку та підвищення ефективності функціонування підприємств як державного, так і приватного сектора економіки України. Важливу роль у забезпеченні ефективних форм господарювання на вітчизняних підприємствах відіграє аналіз фінансового стану підприємств, який відповідає за відбір, оцінку та інтерпретацію фінансових, економічних та інших даних, що впливають на процес прийняття інвестиційних та фінансових рішень. Думка про те, що розвиток методів аналізу фінансового стану підприємства проходив переважно в США та Західній Європі не може викликати особливих заперечень: даний аналіз покликаний обслуговувати потреби ринкової економіки, і тому лише розвиток та ускладнення механізму ринкової економіки можуть сприяти вдосконаленню його методів. Значна частина літератури, використаної під час написання цієї роботи належить західним авторам, праці яких розкривають основні принципи сучасних фінансів та менеджерського обліку. Однак економічні реалії в Україні, як і в більшості сусідніх з нею держав, мають певну специфіку, що вносить корективи у традиційну методологію аналізу. Особливістю формування цивілізованих ринкових відносин в Україні є посилення впливу таких чинників, як жорстка конкурентна боротьба, технологічні зміни та постійне вдосконалення методів технічної обробки економічної інформації. Середовище, в якому функціонують вітчизняні підприємства характеризуються також безперервними нововведеннями в податковому законодавстві, змінами процентних ставок та валютних курсів, а також різкими коливаннями цін на ресурси та відносно високим темпом інфляції. Більшість цих факторів враховується при викладенні матеріалу вітчизняними та російськими авторами підручників та навчальних посібників з економічного аналізу, використаних при написанні даної роботи. Методи аналізу фінансового стану підприємства постійно вдосконалюються по мірі настання змін в економічному середовищі нашої держави. Нові ідеї та принципи в цій сфері в першу чергу доходять до користувачів періодичних економічних видань, які також використовувались під час підготовки курсової роботи. Економічний аналіз фінансового стану підприємства використовує весь комплекс доступної інформації, носить оперативний характер і цілком підпорядкований волі керівництва підприємством. Тільки такий аналіз дає можливість реально оцінити стан справ на підприємстві, досліджувати структуру собівартості не тільки усієї випущеної і реалізованої продукції, але й собівартості окремих її видів, склад комерційних і управлінських витрат, дозволяє з особливою точністю вивчити характер відповідальності посадових осіб за дотриманням розділів бізнес-плану. Метою даної роботи є вивчення теоретичних основ і економічної сутності аналізу фінансового стану підприємства, а також дослідження сучасних методів проведення даного аналізу на підприємствах України. В першому розділі досліджуються теоретичні аспекти аналізу фінансового стану підприємства, розглядаються поняття платоспроможності та ліквідності підприємства, а також вивчається інформаційно-правова база проведення аналізу фінансового стану підприємства. Другий розділ роботи присвячено аналізу та оцінці діяльності МПП «СІМІХ», що дозволяє відповісти на запитання: наскільки правильно підприємство здійснювало управління фінансовими ресурсами протягом досліджуваного періоду. У третьому розділі описуються найважливіші шляхи покращення фінансового стану досліджуваного підприємства. Завданням цієї роботи є не лише суто теоретичний опис, але й практичне застосування методів аналізу фінансового стану підприємства у виробничій практиці підприємств України, на прикладі МПП «СІМІХ». Розділ I. Теоретичні аспекти аналізу фінансового стану підприємства 1.1. Інформаційне забезпечення аналізу фінансового стану підприємства Інформаційною базою аналізу фінансового стану підприємства є, в основному, фінансова звітність. Фінансова звітність являє собою систему показників, що відображають інформацію про фінансовий стан організації на звітну дату, а також фінансові результати її діяльності за звітний період. Склад, зміст, вимоги та інші методичні основи фінансової звітності на підприємствах України регламентовані новими Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 р №87. Згідно з цим П(С)БО фінансова звітність складається з утворюючих єдине ціле взаємозалежних показників балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до них. Головними вимогами до фінансової звітністі є достовірність, повнота та відкритість для ознайомлення користувачів. Баланс підприємства (форма №1) (додаток 1) служить індикатором для оцінки фінансового стану підприємства. Підсумок балансу дає орієнтовну суму коштів, що знаходяться в розпорядженні підприємства. Для загальної оцінки фінансового стану підприємства складають ущільнений баланс, у якому об'єднують у групи однорідні статті. При цьому скорочується число статей балансу, що підвищує його наочність і дозволяє порівнювати з балансами інших підприємств. Для одержання загальної оцінки динаміки фінансового стану можна зіставити зміни результату балансу зі змінами фінансових результатів господарської діяльності (виручкою від реалізації продукції, прибутком від реалізації, прибутком від фінансово-господарської діяльності), використовуючи форму №2 "Звіт про фінансові результати" (додаток 2). Примітки до фінансової звітності повинні розкривати суть поданої звітної інформації, облікову політику організації і забезпечувати користувачів звітності додатковими даними, які недоцільно включати в баланс, звіт про фінансові результати та ін. звітні документи, але котрі є необхідними користувачам фінансової звітності для реальної оцінки майнового, фінансового стану організації і фінансових результатів її діяльності. На вітчизняних підприємствах часто здійснюють аналіз характеру змін окремих статей балансу. Такий аналіз проводиться за допомогою горизонтального (часового) та вертикального (структурного) аналізу. Горизонтальний аналіз полягає в побудові однієї або декількох аналітичних таблиць, у яких абсолютні балансові показники доповнюються відносними темпами зростання (спаду). Мета горизонтального аналізу полягає в тому, щоб виявити абсолютні і відносні зміни розмірів різноманітних статей балансу за визначений період, дати оцінку цим змінам. Для аналізу беруть базисні темпи росту за декілька періодів. Найчастіше розбивка на періоди відбувається поквартально. Цінність результатів горизонтального аналізу суттєво знижується в умовах інфляції, коливань цін на ресурси та частих нововведень у податковому законодавстві, які впливають на розподіл доходу. В цій ситуації на деяких підприємствах з високими темпами обіговості коштів (задіяних переважно у секторі роздрібної торгівлі та наданні послуг) доцільним було б здійснення горизонтального аналізу з врахуванням не щоквартальних, а щомісячних змін показників у статтях балансу підприємства. Велике значення для оцінки фінансового стану має також вертикальний (структурний) аналіз активу і пасиву балансу, що дає представлення фінансового звіту у вигляді відносних показників. Мета вертикального аналізу полягає в розрахунку питомої ваги окремих статей у підсумку балансу й оцінці його змін. За допомогою вертикального аналізу можна проводити міжгосподарські порівняння підприємств, а відносні показники згладжують негативний вплив інфляційних процесів. Горизонтальний і вертикальний аналіз взаємодоповнюють один одного, на їхній основі будується порівняльний аналітичний баланс. У порівняльному балансі відображаються лише основні розділи активу і пасиву балансу. Він характеризує як структуру звітної бухгалтерської форми, так і динаміку окремих її показників. Таким чином, співставляючи структури змін в активі і пасиві, можна зробити висновки про те, через які джерела, в основному, відбувся притік нових коштів і в які активи ці нові кошти вкладені. Сама по собі структура майна і навіть її динаміка не дає відповідь на питання, наскільки вигідно для інвестора вкладання грошей у дане підприємство, а лише оцінює стан активів і наявність можливостей для погашення боргів. Розділ II. Аналіз та оцінка діяльності МПП «СІМІХ» 2.1. Техніко-економічна характеристика МПП «СІМІХ» Мале приватне підприємство «СІМІХ» засноване 15 грудня 1992 року. Свою діяльність здійснює на підставі статуту, що зареєстрований рішенням виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької Ради народних депутатів № 182-2 від 15.12.1991 р за номером 410-44 МП. МПП «СІМІХ», що діє на основі законів України, «Про підприємство» та «Про підприємництво», постановою Ради Міністрів України «Про заходи по створенню і розвитку малих підприємств» від 22.09.90 р. №278, являється підприємством, заснованим на власному майні власника Сидорко Михайла Михайловича з правом найма робочої сили на контрактній основі, здійснюючим свою діяльність на основі повного самостійного розрахунку, самофінансування, і самоокупності, виконуючим взяті на себе обов’язки, а також користується правами зв’язаними з цією діяльністю. МПП «СІМІХ» знаходиться на Україні м. Переяслав – Хмельницький Київської області. МПП «СІМІХ» створено з метою виконання виробничих, торгових, посередницьких, науково-дослідних, культурно-освітніх робіт, а також надання платних послуг населенню. Органом управління є дирекція, директор назначається власником по контракту. Директор підприємства організовує всю роботу, несе повну відповідальність за його діяльність, без доручення діє від імені підприємства, представляє його в раді директорів вусіх установах, організаціях, підприємствах згідно із діючим законодавством і статутом підприємства, розпоряджається майном і укладає угоди за згодою власника відкриває в установах банків розрахунковий і інші рахунки. Підприємство виготовляє м’які та корпусні меблі, а саме: крісла-ліжка, стільці та сидіння м'які з дерев'яним каркасом, меблі дерев'яні для спальні, ліжка дерев'яні, матраци пружинні та інші меблі. Підприємство має значний потенціал для свого розвитку, збільшення об’ємів виробництва, підвищення заробітної плати. На сьогодні МПП «СІМІХ» забезпечене виробничими площами (таблиця 2.1), має необхідне обладнання та спеціалістів. Таблиця 2.1 Виробничі площі МПП «СІМІХ» Площі кв. м Власні виробничі 2400 Орендовані виробничі 1500 Власні торгівельні площі 360 Всього 4260 Всі працівники на підприємство приймаються згідно чинного законодавства. Підприємство в свою чергу гарантує виконання соціальних гарантій, що передбачені законодавством, а також надає працівникам права і закріплює обов’язки, які сформовані в Колективному договорі підприємства. Для аналізу основних показників, які характеризують діяльність підприємства в звітному 2017 році доцільно скласти наступну таблицю: Таблиця 2.2 Техніко-економічна характеристика МПП «СІМІХ» Показники Одини-ця виміру 2016 рік 2017 рік Відхи-лення (+ , -) Виробництво Обсяг промислової продукції в оптових цінах без ПДВ та акцизного збору тис. грн. 1301,8 1726,0 +424,2 Зміна залишків незавершеного виробництва тис. грн. 16,9 33,7 +16,8 Фінансові результати Балансовий прибуток (збиток) тис. грн. - -84,0 -84,0 Собівартість реалізованої продукції тис. грн. 853,0 1111,0 +258,0 Виручка від реалізації продукції тис. грн. 631,8 957,0 +325,2 Основні фонди Середньорічна вартість основних фондів тис. грн. 4224,0 4157,0 -67,0 Праця Середньоспискова чисельність штатних працівників основної діяльності чол. 207 189 -18 Фонд оплати праці тис. грн. 177,0 249,0 +72,0 Ефективність виробництва Фондовіддача 0,31 0,42 +0,11 Фондомісткість 3,24 2,41 -0,83 Фондоозброєність 20,41 21,99 +1,58 За 2017 рік випущено валової продукції на 1726,0 тис. грн., що на 424,2 тис. грн. більше обсягу 2016 року. Разом з тим збільшилось незавершене виробництво на 16,8 тис. грн. Реалізовано продукції на 957,0 тис. грн., що на 51,5% більше реалізації попереднього періоду.