0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економічний аналіз (ID:835320)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 2
Рік виконання: 2023
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 За наведеними у табл. 1 даними, які характеризують фінансово-господарську діяльність підприємства «А» протягом двох періодів. Необхідно: 1. Проаналізувати вплив ціни за реалізацію одиниці продукції, собівартості реалізації одиниці продукції, обсягу реалізації продукції на зміну рентабельності валової продукції підприємства «А». 2. Визначити питому вагу впливу вказаних факторів на рентабельність валової продукції підприємства. 3. За результатами розрахунків зробити висновки. Показники Продукція А Продукція Б Продукція В Продукція Г Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Ціна реалізації од. прод., грн 167,5 169,8 26,7 27,22 18,9 18,5 44,44 46,3 Собівартість реалізації од. прод., грн 120,5 141,9 20,05 23,9 15,9 14,35 31,6 39,55 Обсяг реалізації, од. 45 36 75 61 114 148 105 80 Завдання 2 За наведеними у табл.2 даними, які характеризують фінансово – господарську діяльність підприємства «А» протягом двох періодів, необхідно: 1.Проаналізувати вплив ціни за реалізацію одиниці продукції, собівартості реалізації одиниці продукції, обсягу реалізації на рівень витрат на 1 грн. товарної продукції по підприємству. 2.Визначити питому вагу впливу вказаних факторів на зміну витрати на 1 грн. товарної продукції по підприємству. 3.За результатами розрахунків зробити висновки. Показники Продукція А Продукція Б Продукція В Продукція Г Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Ціна реалізації од. прод., грн 167,5 169,8 26,7 27,22 18,9 18,5 44,44 46,3 Собівартість реалізації од. прод., грн 120,5 141,9 20,05 23,9 15,9 14,35 31,6 39,55 Обсяг реалізації, од. 45 36 75 61 114 148 105 80
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1 За наведеними у табл. 1 даними, які характеризують фінансово-господарську діяльність підприємства «А» протягом двох періодів. Необхідно: 1. Проаналізувати вплив ціни за реалізацію одиниці продукції, собівартості реалізації одиниці продукції, обсягу реалізації продукції на зміну рентабельності валової продукції підприємства «А». 2. Визначити питому вагу впливу вказаних факторів на рентабельність валової продукції підприємства. 3. За результатами розрахунків зробити висновки. Показники Продукція А Продукція Б Продукція В Продукція Г Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Ціна реалізації од. прод., грн 167,5 169,8 26,7 27,22 18,9 18,5 44,44 46,3 Собівартість реалізації од. прод., грн 120,5 141,9 20,05 23,9 15,9 14,35 31,6 39,55 Обсяг реалізації, од. 45 36 75 61 114 148 105 80 Завдання 2 За наведеними у табл.2 даними, які характеризують фінансово – господарську діяльність підприємства «А» протягом двох періодів, необхідно: 1.Проаналізувати вплив ціни за реалізацію одиниці продукції, собівартості реалізації одиниці продукції, обсягу реалізації на рівень витрат на 1 грн. товарної продукції по підприємству. 2.Визначити питому вагу впливу вказаних факторів на зміну витрати на 1 грн. товарної продукції по підприємству. 3.За результатами розрахунків зробити висновки. Показники Продукція А Продукція Б Продукція В Продукція Г Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Базовий період Звітний період Ціна реалізації од. прод., грн 167,5 169,8 26,7 27,22 18,9 18,5 44,44 46,3 Собівартість реалізації од. прод., грн 120,5 141,9 20,05 23,9 15,9 14,35 31,6 39,55 Обсяг реалізації, од. 45 36 75 61 114 148 105 80