0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Застосуваня інноваційних та інформаційних технологій українськими туристичними фірмами (ID:122053)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………...…………………………5 РОЗДІЛ 1. ІННОВАЦІЙНІ ТА ІНФОРМАМЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ТУРИЗМІ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ.......………………..……7 1.1 Сутність інновації та інформаційних технологій та їх класифікація в туристичному бізнесі………………………………………………………………...7 1.2 Можливості та сфера використання сучасних інформаційних технологій в туризмі…………………………………………………………..……10 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ…………………………………………..……21 2.1 Глобальні системи бронювання і продажу туристичних послуг…......21 2.2 Сучасні новинки на туристичних підприємствах………………...……26 РОЗДІЛ 3. ПЕРЕВАГИ ВПРОВАДЖЕННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРФІРМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ…………………………………………...……32 ВИСНОВКИ……………………………….....………………………………36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ………………………….....………………………39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В сучасних умовах розвитку туристичної сфери істотне значення має створення й ефективне використання системи інновацій. В умовах ринкової економіки всі туристичні фірми усвідомлюють необхідність розробки нових товарів і послуг, відмінних від товарів і послуг конкурентів, і пов'язану з цим вигоду. Саме своєчасний вихід нового товару на ринок здатний привабити нових покупців, збільшити прибуток підприємства. Розвиток туристичної сфери багато в чому залежить від розробки і впровадження інноваційних технологій, спрямованих на вдосконалення обслуговування клієнтів і розширення сервісних послуг. Основними напрямками діяльності туристичних фірм у сфері інновацій є: • використання нової техніки і технологій у наданні туристичних, транспортних, готельних послуг; • впровадження нових послуг, випуск нових видів туристичного продукту; • використання нових туристських ресурсів; • виявлення і використання нових ринків збуту туристичних послуг і товарів. Використання нових технологій приносить великий ефект для діяльності підприємств туристичної індустрії. На сьогоднішній день ці технології в основному полягають в комп’ютеризації, глобалізації та переході на електроніку. Сьогодні в туристичній індустрії широкого використання набули інноваційні технології – програми електронного бронювання та складання турів. Поява нової програми даного виду дозволила не тільки здешевити засоби зв'язку, але й дала можливість працювати всім учасникам туристичного ринку як єдиного офісу. Однак в Україні практично не створенні умови для ефективного здійснення інноваційної діяльності. Одними з найважливіших проблем, що гальмують інноваційний розвиток туристичних підприємств є низький рівень інвестицій у розвиток матеріальної бази туризму; недосконалість системи державного регулювання туристичної діяльності; високий рівень податків [12]. Дослідження щодо використання новітніх інформаційних технологій у діяльності підприємств туристичної сфери і туризмі в цілому здійснювали: С. Арімов, В. Балута, П. Бурцев, О. Виноградова, А. Галиновский, О. Губанова, В. Гуляєв, А. Демаш, М. Єфремова, І. Зорін, І. Калашников, В. Квартальнов, Д. Купінський, Ю. Миронов, М. Морозов, Н. Морозова. Метою даної роботи є визначення сучасних інноваційних технологій та їх вплив на діяльність туристичних фірм. Об’єкт дослідження – сучасні інноваційні та інформаційні технології на туристичних фірмах. Предмет – використання інноваційних та інформаційних технології на чужоземних туристичних підприємствах. Завданнями даної роботи є: визначити роль інформації як ресурсу і продукту економічної діяльності у туристичній сфері; визначити сучасні підходи впровадження інформаційних систем у діяльність суб'єктів господарювання у сфері туризму; систематизувати інноваційні підходи до маркетингової діяльності туристичних підприємств із застосуванням різноманітних інформаційних технологій; розкрити сутність автоматизованих систем бронювання і резервування у сфері туризму; дослідити використання сучасних інформаційних технологій в туристичному бізнесі; дослідити сучасні новинки на чужоземних туристичних підприємствах; зробити аналіз щодо застосування закордонних новинок на території України. Отже, практичне впровадження інновацій в туристичній сфері дозволить не тільки підвищити рівень конкурентоспроможності туристичних фірм, але й дозволить забезпечити високі показники економічного росту країни. ВИСНОВКИ 1. Згідно з визначенням ЮНЕСКО інформаційні технології (ІТ) – це комплекс взаємопов'язаних наукових, технологічних, інженерних дисциплін, що вивчають методи ефективної організації праці людей, зайнятих обробкою та зберіганням інформації, обчислювальну техніку, методи організації взаємодії з людьми та виробничим обладнанням, їх практичне застосування, а також пов'язані з цим обробленням соціальні, економічні та культурні проблеми. Впровадження сучасних офісних IT змінює технологію управління, звільнює користувачів від трудомістких процедур обробки інформації, значно підвищує оперативність прийняття рішень, поліпшує комфортність праці. 2. Характерною особливістю процесу глобалізації в туристській галузі є застосування новітніх інноваційних, інформаційних і телекомунікаційних технологій, які сприяють підвищенню ефективності та удосконалення роботи компаній, поліпшенню обслуговування клієнтів, прискоренню всіх оперативних процедур, створення нових маркетингових методик і розподільних каналів. Автоматизація процесів функціонування систем турфірми дозволяє автоматизувати виконання щоденних задач персоналу і керівництва турфірми. При цьому досягається взаємозв'язок між різними службами турфірми, що значною мірою підвищує ефективність і дозволяє позбутися помилок. 4. Для комунікації туристичного підприємства з клієнтом за посередництвом Інтернету важливе значення має його сайт чи веб-сторінка. Вона є місцем, де здійснюється формування візерунку підприємства, спілкування з клієнтами та іншими суб'єктами оточення, продаж послуг, забезпечується 5. Часто турфірми використовується віртуальний тур – це мультимедійний спосіб представлення навколишнього простору. Це може бути кругова панорама приміщення або огляд території туристично-екскурсійного об'єкта, відеоекскурсія приміщеннями готельного комплексу або відеокаталог пропозицій туристичної фірми. 6. Chat rooms – це спеціально створені місця в Інтернеті, де можна проводити текстові дискусії в режимі реального часу з багатьма користувачами (за умови, що вони перебуватимуть у той самий час на певній веб-сторінці). 7. Глобальні розподільні системи (Global Distribution System, GDS) — це глобальна комп'ютерна мережа бронювання, яка використовується в якості єдиної точки доступу до резервування місць авіакомпаній, готельних номерів, оренди транспортних засобів, а також можливість використання послуг, пов'язаних з подорожуванням, на основі зібраної інформації щодо туристичних агентств, Інтернет — сайтів та крупних корпорацій в сфері туризму. Основними гравцями на міжнародному ринку GDS є Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan. 8. Щоразу туроператор застосовує на своїй практиці нові інновації, розуміючи, щоб зацікавити споживача, потрібно привернути його увагу. В даному випадку інновації відіграють величезну роль, для залучення туристів. Наприклад, туроператори пропонують такі розроблені і впроваджені технології: динамічні прайс-листи; 3D-реєстрація на рейс; докладні 3D моделі готелів; інтерактивна карта польотів; сенсорні термінали самообслуговування. Ще одним нововведенням туроператорів стало 3D-реєстрація на рейси авіакомпаній. Туристи заздалегідь вибирають місце на борту літака, проходять заочну реєстрацію і отримують посадковий талон. 9. Ще одною інноваційною новинкою стала презентація спеціальних сенсорних окулярів та навушників, які телепортують людину у певне місце. Людина заходить у спеціальну будку, де завдяки використанню вентиляторів, розпилювачів рідини, ароматизаторів, обігрівачів та відповідних скріптових сцен можна відчути морський бриз, тепло тропічного сонця, шелест листя і навіть туман. 10. Інтерактивні дисплеї різного розміру і типу монтуються всередину стін і меблів, декоруються в елементи інтер'єру чи встановлюються у вигляді окремо розташованих інформаційних стендів і кіосків. Вони транслюють текстові та графічні оголошення, фотографії, слайди, відео ролики. 12. Розробка турів, основу яких становить нова потреба споживачів, складає сутність базисних продуктових інновацій у туризмі. Удосконалення окремих властивостей і характеристик пропонованого турпродукту становить сутність поліпшуючих продуктових інновацій (наприклад, розміщення туристів у більш комфортних номерах, включення в пакет додаткових послуг). 13. Впровадження сучасних інформаційних технологій в систему управління турфірмою вимагає значних капіталовкладень. Оцінка економічної доцільності інвестицій – задача дуже складна, особливо тому, що метою придбання нових технологій є не лише скорочення витрат на робочу силу, але і підвищення якості і розширення асортименту послуг, скорочення термінів підготовки нових послуг і підвищення гнучкості процесу обслуговування. 14. Маркетингові переваги інформаційних технологій. Зниження тривалості операційного циклу дозволяє турфірмі скоротити терміни надання послуг і забезпечує можливість швидко реагувати на зміни попиту. При чому збільшується кількість надаваних турфірмою послуг, поліпшується їхня якість. 15 Впровадження автоматизованої інформаційної системи дозволяє скоротити витрати на робочу силу приблизно на 30%, знижуючи потребу в ній, а отже й підвищити продуктивність праці. Тобто робочий час і витрати на оплату праці з надання послуг будуть менше цих же показників при використанні старого підходу.
Інші роботи з даної категорії: