0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінювання результативності рекламних кампаній клієнтів рекламного агентства у мережі Інтернет (ID:939659)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
План ВСТУП 3 1 Сутність, значення та види Інтернет-реклами 5 2 Система показників оцінювання результативності рекламної ‏діяльності в мережі Інтернет 8 3 Характеристика діяльності ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» 14 4 Аналіз рекламних кампаній клієнтів ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» 18 5 Оцінювання показників результативності реклами клієнтів ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» у мережі Інтернет 22 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27 ДОДАТКИ 32 Додаток А 32 Додаток Б 34 Додаток В 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. На сьогодні в Україні існує велика кількість рекламних агентств, які спеціалізуються на одноманітних послугах, мають схожі кейси, вартість та навіть ідентичне позиціювання. Для того, щоб потенційний клієнт вибрав певне агентство серед безлічі інших, потрібно чітко формулювати свої конкурентні переваги та повідомляти про них у мережі Інтернет. Не менш важливо мати постійних клієнтів, які будуть кожен раз повертатися за послугами певного агентства та не втрачати інтерес до нього, завдяки тому, що агентство має більше провідних конкурентних переваг. Одна з таких переваг, що досить часто нехтується – показ результативності кожної своєї кампанії на сайті та в соціальних мережах. Саме кейси, що демонструють значні позитивні результати рекламної кампанії можуть більше зацікавити потенційних клієнтів, які будуть ставити собі на меті підвищення охоплень, переходів та прибутку своїх товарів чи послуг, ніж розміщення рекламним агентством самого процесу розробки кампанії. Задля того, щоб розміщати привабливі для клієнтів результати, потрібно застосовувати різні методи та підходи для їхнього вірного оцінювання. Кожна рекламна кампанія відрізняється від іншої, тому і потребує різних підходів оцінювання. Питання є актуальним, адже дуже важливо вміти правильно оцінити результати рекламної кампанії, знайти вірні підходи для оцінювання та подати результати клієнту. Попередні дослідження з теми. Вивченням питання оцінювання ефективності рекламних кампаній клієнтів рекламного агентства попередньо займались вітчизняні та зарубіжні науковці даної галузі. Р. Я. Баран у своїй статті висвітлив особливості здійснення оцінки ефективності рекламної діяльності в Інтернеті [1]. Ю. Б. Миронов та Р. М. Крамар розглянули економічну ефективність рекламного впливу [2]. Л. П. Кузнєцова у своїй праці проаналізувала, яка реклама є ефективною [3], а О. В. Данайканич запропонував методи вдосконалення визначення ефективності рекламних кампаній [4]. Серед зарубіжних дослідників можна виділити статті таких науковців та рекламних діячів як Д. Ортіза [5], Дж. Ленсколд [6], Є. Б. Анфіногенова [7]. Мета і завдання дослідження. Охарактеризувати процес оцінювання результативності рекламних кампаній клієнтів рекламного агентства «ЗЛОІДЕЇ» у мережі Інтернет. Для здійснення зазначеної мети необхідно виконати наступні завдання: − Сформулювати основні поняття сутності, значення та видів Інтернет-реклами; − Проаналізувати систему показників оцінювання результативності рекламної‏ діяльності в мережі Інтернет; − Охарактеризувати діяльність ТОВ «ЗЛОІДЕЇ»; − Оцінити показники результативності реклами клієнтів ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» у мережі Інтернет. Об’єкт дослідження: процес оцінювання результативності рекламних кампаній клієнтів рекламного агентства «ЗЛОІДЕЇ» у мережі Інтернет. Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти оцінювання результативності рекламних кампаній клієнтів рекламного агентства «ЗЛОІДЕЇ» у мережі Інтернет. Методи дослідження. При написанні курсової роботи були використані наступні методи: метод порівняння, аналіз роботи рекламного агентства, аналіз статей, наукових робіт, опис. Джерела дослідження. Сайт і соціальні мережі рекламного агентства «ЗЛОІДЕЇ», наукова література – статті, наукові роботи вітчизняних і зарубіжних вчених, навчальні посібники, матеріали Інтернет-видань, документація компанії.