0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Паблік рілейшнз (ID:258242)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 23
Рік виконання: 2018
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Теоретичні питання контрольної роботи: 8. Зв’язок – головний чинник системи масових комунікацій. 18. Промислові партнери і ділове спілкування з ними. 28. Роль зв’язків з громадськістю у формуванні та просуванні корпоративного іміджу. 38. Імідж і авторитет країни та їхня роль у міжнародних відносинах. Практичні завдання контрольної роботи: Завдання 2. Проведіть порівняльний аналіз професії маркетолога-аналітика та консультанта і професії маркетолога-комунікатора. Завдання 9. Обміркуйте, як із допомогою заходів ПР можна «повідомити» конкурента про його неправомірні дії, але так, щоб він нічого не запідозрив, а у фірми – повідомлювача залишилися б усі документи про повідомлення, які можна використати в суді проти конкурента.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасному глобалізованому світі роль та місце держави у міжнародних відносинах, поряд з її політичним, економічним, військовим потенціалом, визначає її інформаційний образ, який склався у світової спільноти. Вже сьогодні можна стверджувати, що проблема формування іміджу займає важливе місце у зовнішньополітичних стратегіях як розвинених країн, так і країн, що розвиваються. І тому в умовах розбудови незалежної Української держави першочергової ваги набуває питання формування за кордоном позитивного іміджу країни, адже від того, який образ України буде створений у світі, значною мірою залежить її майбутнє. Все це визначає важливість проведення досліджень сучасного іміджу України, шляхів і засобів його формування та поширення, серед яких важливе місце займає PR, і, зокрема, його порівняно нова форма - електронний PR.