0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз конкурентоспроможності підприємства (ID:178597)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 59
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Економічний зміст конкурентоспроможності підприємства 1.2 Основні характеристики конкурентоспроможності підприємства 1.3 Методика проведеня аналізу конкурентоспоможності підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДП «УКРЖИТЛОСЕРВІС» 2.1 Аналіз структури і динаміки активів та пасивів підприємства 2.3 Аналіз ліквідності підприємства 2.4 Аналіз фінансової стійкості підприємства 2.5 Аналіз впливу факторів на результати діяльності ДП «Укржитлосервіс» РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 3.2 Напрями підвищення ефективності діяльності підприємства Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Наразі не існує однозначної думки економістів та фахівців щодо факторів та умов, які ідентифікують конкурентоспроможність підприємства в ринковому середовищі. Про це засвідчує велика кількість наукових інтерпретацій категорії “конкурентоспроможність” в різних літературних джерелах. Дослідивши підходи вчених-економістів щодо трактування базових складових конкурентоспроможності, можна зауважити, що ця складна категорія поєднує у собі набір та взаємодію наступних ознак: ефективне господарювання і протистояння конкуренції з боку інших суб’єктів господарювання; наявність ефективної стратегії конкурентного розвитку; утримання та реалізація конкурентних переваг; виробництво конкурентоспроможної продукції; забезпечення розширеного відтворення господарської діяльності та можливість адаптації до кон’юнктурних змін. Узагальнюючи методи визначення та оцінки конкурентоспроможності підприємства, їх можна об'єднати в наступні групи: методи, що засновані на аналізі порівняльних переваг, методи, що базуються на теорії рівноваги фірми і галузі, методи, що побудовані на основі теорії ефективної конкуренції, методи, що засновані на теорії якості товару, матричні методи оцінки конкурентоспроможності, інтегральний метод, метод, що заснований на теорії мультиплікатора, метод визначення позиції в конкуренції з точки зору стратегічного потенціалу підприємства, методи, що засновані на порівнянні з еталоном. На сьогодні одним з найбільш ефективними методами вважається метод, заснований на теорії ефективної конкуренції і ранговий метод. Під управлінням конкурентоспроможністю підприємства розуміють аспекти виконання загальних функцій управління, які визначають стратегію і політику у сфері створення й реалізації конкурентоспроможних товарів, цілі й відповідальність у цій сфері діяльності суб'єкта господарювання, що реалізуються за допомогою таких засобів, як планування конкурентоспроможності, оперативне управління нею, її забезпечення й підвищення в рамках системи конкурентоспроможності. Складність процесу управління конкурентоспроможністю, зумовлює необхідність використання глибинних наукових підходів – класичного та специфічних. До принципів управління конкурентоспроможністю підприємства відносять: принцип цілісності, структуризації, системності, збалансованості, обмеженої раціоналізації, справедливості, розвитку, множинності та безперервності управління. Проведений аналіз майна і джерел його утворення виявив зниження його вартості за рахунок зниження вартості необоротних активів та довгострокових зобов’язань, в структурі майна переважають необоротні активи і власний капітал. Аналіз фінансових результатів показав, що підприємство отримує більше доходів від здачі в оренду виробничих площ, а не від безпосередньо виробничої діяльності, тому підприємство має валовий збиток і невисокий чистий прибуток. Аналіз фінансового стану показав, що майновий стан через значний знос основних засобів незадовільний, показники ліквідності і фінансової стійкості не відповідають нормативам, елементи майна і джерел його утворення обертаються досить повільно і мають високий термін обертання, підприємство є недостатньо рентабельним. З метою подолання кризових явищ і запобігання банкрутству підприємства можна впроваджувати наступні напрями дій: технологічні нововведення, збільшення рівня ефективності використання устаткування, впровадження ресурсозберігаючих технологій, збільшення конкурентоспроможності продукції тощо. Як правило, підприємство має обрати одну із стратегій запобігання кризовим явищам: стратегія виживання, стабілізації та зростання. Перелік табличного і графічного матеріалу: Таблиця 1.1 Методологічні принципи управління конкурентоспроможністю підприємства Таблиця 1.2 Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності підприємств [21] Таблиця 2.1 Оцінка динаміки елементів майна підприємства, тис.грн. Таблиця 2.2 Оцінка джерел формування майна підприємства, тис.грн. Таблиця 2.3 Оцінка структури майна і джерел його формування, тис.грн. Таблиця 2.4 Оцінка показників майнового стану підприємства, тис.грн. Таблиця 2.5 Оцінка показників ліквідності підприємства Таблиця 2.6 Оцінка показників фінансової стійкості підприємства Таблиця 2.7 Оцінка фінансових результатів діяльності підприємства, тис.грн. Таблиця 2.8 Оцінка ефективності використання ресурсів підприємства Таблиця 2.9 Оцінка руху грошових коштів підприємства, тис.грн. Таблиця 3.1 Основні неліквідні активи і їх балансова вартість