0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання бенчмаркінгу для підвищення ефективності діяльності підприємства (ID:253660)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2017
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………. РОЗДІЛ І Сутність поняття «бенчмаркінг» та його види…………………. 1.1 Поняття «бенчмаркінг» та його види ………………………………………... 1.2 Методологія та принципи бенчмаркінгу…………………………………...… РОЗДІЛ ІІ Перспективи використання бенчмаркінгу на вітчизняних підприємствах……………………………………………………………………... 2.1 Використання бенчмаркінгу на вітчизняних підприємствах ………………. 2.2 Проблеми впровадження бенчмаркінгу на промисловому підприємстві...... РОЗДІЛ ІІІ Етапи реалізації проекту бенчмаркінгу на підприємстві Оболонь ………………...………………………………………………………… 3.1 Основна характеристика ПрАТ «Оболонь»………………………………...... 3.2 Етапи реалізації бенчмаркінгу на ПрАТ «Оболонь» ……………………...... ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….............
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основною метою курсової роботи є дослідження бенчмаркінгу як дієвого засобу покращення інноваційного процесу в організації. Поставлена мета обумовила необхідність вирішення ряду взаємопов’язаних завдань: • вивчити теоретичні основи бенчмаркінгу; • дослідити особливості застосування бенчмаркінгу вітчизняними суб’єктами господарювання; • проаналізувати етапи формування бенчмаркінгу на прикладі підприємства. 2.1 Використання бенчмаркінгу на вітчизняних підприємствах Для українських підприємств застосування бенчмаркінгу є ще досить новим напрямком вдосконалення діяльності. Аналіз існуючих на підприємстві бізнес-процесів надає можливість консультантам виявити «вузькі місця» (неефективну організацію робіт, значні ресурсозатрати) і запропонувати ряд заходів щодо їх усунення. Знання про методи роботи кращих підприємств галузі та вимоги споживачів продукції, отримані в процесі стратегічного бенчмаркінгу, є важливою інформацією, необхідною для розвитку підприємства й забезпечення підвищення його конкурентоспроможності. Задля підвищення ефективності діяльності ПрАТ «Оболонь» та завоювання переваг у конкурентній боротьбі, я розглянула стратегії ресурсозбереження, які використовують закордонні пивоварні компанії, такі як «Anheuser-Busch InBev» і «Heineken». Етапи реалізації бенчмаркінгу на ПрАТ «Оболонь» Бенчмаркінг, як система посилення результативності діяльності підприємства, є тривалим комплексним процесом, а не звичайним набором одноразових дій щодо удосконалення. Стандартний процес бенчмаркінгу на підприємствах, в тому числі і ПрАТ «Оболонь» включає декілька етапів: 1. Планування. 2. Дослідження. 3. Спостереження і збирання інформації. 4. Аналіз. 5. Адаптація. 6. Удосконалення. Внаслідок проведеного маркетингового дослідження було з'ясовано, що найкращим способом досягнення стратегічної мети є стратегія диференціації порівняно з конкурентами, а стратегічними показниками мають бути збільшення обсягів продажу вантажних і поштових перевезень, а також розширення бази постійних клієнтів. Агресивне зростання має відбуватися за рахунок виходу на нові географічні сегменти .