Вплив Будапештського меморандуму 1994 р. на світові товарно-грошові потоки (ID:254383)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СВІТОВИХ ТОВАРНО-ГРОШОВИХ ПОТОКІВ 4
1.1. Світовий ринок як середовище утворення товарно-фінансових потоків 4
1.2. Фактори та класифікація товарно-грошових потоків 10
1.3. Сутність товарно-грошових потоків національної економіки України 16
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ТОВАРНО-ГРОШОВИХ ПОТОКІВ 18
2.1. Методи оцінки товарно-грошових потоків 18
2.2. Методи аналізу грошових потоків держави 23
2.3. Показники визначення товарно-грошового потоку держави 25
РОЗДІЛ 3. СУЧАСНИЙ СТАН ТОВАРНО-ГРОШОВИХ ПОТОКІВ У РОЗРІЗІ БУДАПЕШТСЬКОГО МЕМОРАНДУМУ 1994 РОКУ 36
3.1. Вплив Будапештського меморандуму 1994 року на міжнародні економічні відносини 36
3.2. Аналіз світових товарно-грошових потоків у 1994-2013 рр. та 2014-2017 рр. 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СВІТОВИХ ТОВАРНО-ГРОШОВИХ ПОТОКІВ
1.1. Світовий ринок як середовище утворення товарно-фінансових потоків
При аналізі світового ринку слід враховувати, що обсяг і спрямування товарних потоків світового ринку відображає характер і структуру міжнародного поділу праці; світовий ринок є областю дії особливої системи цін - світових. Визначальний вплив на процеси, що відбуваються на світовому товарному ринку, і розвиток його структури надають ті ж фактори, які впливають на міжнародну торгівлю як загальносвітовий процес - це:
глобалізація і інтернаціоналізація світового господарства;
формування нової структури потреб з використанням науково-технічного прогресу;
зовнішньоторговельна політика держав; політичні процеси в світі;
діяльність інтеграційних угрупувань і міжнародних торгових організацій.
Процес глобалізації світового ринку йде по ряду напрямків: глобалізація правової та нормативної бази міжнародної торгівлі; поява глобалізованих клієнтів і глобальних уніфікованих контрактів; конкуренція на міжнародному ринку за вигідні (за ціною або за якістю) сировинні джерела; формування єдиної статистичної бази світової торгівлі.
Структура МТР постійно розвивається шляхом формування нових ринків як вшир за рахунок появи принципово нових видів продукції, так і вглиб за допомогою виділення з вже існуючих ринків сегментів, на яких динамічно зростають обсяги продажів будь-якої продукції з номенклатури даного ринку - наприклад, ринок засобів зв'язку виділився з ринку машин і устаткування і т.д. Структура МТР включає в себе 4 групи ринків:
1. ринки традиційних товарів (палива, машин і устаткування, сільськогосподарської продукції, одягу, взуття, харчової продукції, фармацевтичних товарів, чорних і кольорових металів, дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та ін.);
2. ринки новітньої (наукомісткої) продукції (електронно-обчислювальної техніки, озброєнь і військової техніки, носіїв інформації, товарів для домашніх тварин і ін.). Ця група ринків постійно розширюється;
3. ринки послуг (транспортних. Туристичних та ін.);
4. ринки результатів інтелектуальної діяльності.
Окремий товарний ринок це сфера товарно
Інші роботи з даної категорії: