0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделі і методи прийняття рішень в стратегічному аналізі та аудиті-вариант 7 (ID:275245)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 8
Рік виконання: 2019
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. Підприємство здійснює господарську діяльність з виробництва офісних стільців однакового зразка. Окрім своєї основної діяльності, яка є достатньо прибутковою, підприємство також має вільні виробничі потужності, які необхідно використати для отримання додаткового прибутку. Керівництво підприємства аналізує дві альтернативи (які є взаємовиключні): виконати додаткове спеціальне замовлення на виробництво стільців для ТОВ «Агродом» або виконати спеціальне замовлення на виробництво офісних шаф для ТОВ «ГладТорг». Прийняти рішення щодо виконання спеціального замовлення на основі трьох моделей («моделі прийняття рішення за релевантними витратами», «модель прийняття рішення на основі маржинального підходу», «модель прийняття рішення на основі управлінських звітів»). Завдання 2. Прийняття рішення щодо управління запасами на основі моделі Уілсона (модель економічного обґрунтованого розміру замовлення): 1. Розрахувати економічно обґрунтований розмір замовлення за моделлю Уілсона. Розрахувати необхідну кількість замовлень при оптимальному обсязі замовлення. Навести результати розрахунку у графічному вигляді. Сформувати розрахункову таблицю при різних обсягах замовлень. В таблиці визначити релевантні витрати на зберігання запасів та виконання замовлень при різних обсягах замовлення, загальні релевантні витрати на запаси. Зробити висновки. 2. Визначити точку замовлення – обсяг залишків на складі, при якому необхідно замовляти нову партію. 3. Розрахувати резервний обсяг запасів на складі. Інтерпретувати його значення. 4. Визначити суму вигоди (втрат), якщо постачальник запропонує знижку на весь обсяг закупки 5 % за умови доставки двома партіями. Розрахунки навести у вигляді таблиці, обрати вигідну альтернативу та написати висновок.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ Завдання 1. Підприємство здійснює господарську діяльність з виробництва офісних стільців однакового зразка. Окрім своєї основної діяльності, яка є достатньо прибутковою, підприємство також має вільні виробничі потужності, які необхідно використати для отримання додаткового прибутку. Керівництво підприємства аналізує дві альтернативи (які є взаємовиключні): виконати додаткове спеціальне замовлення на виробництво стільців для ТОВ «Агродом» або виконати спеціальне замовлення на виробництво офісних шаф для ТОВ «ГладТорг». Прийняти рішення щодо виконання спеціального замовлення на основі трьох моделей («моделі прийняття рішення за релевантними витратами», «модель прийняття рішення на основі маржинального підходу», «модель прийняття рішення на основі управлінських звітів»). Таблиця 1 Вихідні дані Статті витрат Основна діяльність Альтернатива 1 Альтернатива 2 (спецзамовлення від ТОВ «Агродом») (спецзамовлення від ТОВ «ГладТорг») Змінні витрати на прямі матеріали, грн/од 450 466 762 Змінні витрати на основну заробітну плату, грн/од 580 548 604 Змінні загально-виробничі витрати, грн/од 105 113 132 Постійні загальновиробничі витрати (для всього підприємства), грн 6200 Змінні витрати на збут та доставку, грн/од 80 50 0 Адміністративні витрати 11300 Додаткові адміністративні витрати, грн 0 2350 175 Обсяг виробництва та реалізації, од 80 40 60 Ціна, грн/од 1600 1510 1700 Аналіз альтернатив на основі показника маржинального доходу Маржинальний дохід – це різниця між чистим доходом від реалізації продукції та змінними витратами на її виробництво та реалізацію, яка визначає частину доходу, що залишається на покриття постійних витрат та отримання операційного прибутку. Показник маржинального доходу на одиницю продукції характеризує вклад кожної реалізованої одиниці в формування прибутку. Маржинальний дохід на одиницю розраховується за формулою: МДод = Ц – ЗВод (1) де МДод – маржинальний дохід на одиницю; Ц – ціна за одиницю продукції; ЗВод – змінні витрати на одиницю продукції. Аналізуючи альтернативи, необхідно визначити, який додатковий вклад в отримання операційного прибутку формує одиниця продукції спеціального замовлення. Розрахуємо Маржинальний дохід на одиницю для альтернативи 1 і 2: