0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

реклама книжкового видання на ринку (ID:25307)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 100
Рік виконання: 2009
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ І. Реклама у книговидавничій справі 1.1. Місце рекламної діяльності в системі видавничого маркетингу 1.2. Специфіка просування видавничого товару на ринок 1.3. Особливості прямої реклами та паблік рилейшнз книг у засобах масової інформації Розділ ІІ. Засоби реклами і види рекламних матеріалів 2.1. Друкована реклама 2.2. Реклама в періодичному виданні 2.3. Пряма поштова реклама 2.4. Видавничі каталоги РОЗДІЛ IIІ. Створення іміджу видання 3.1. Маркетингова політика комунікацій: особа автора, особливості книг, читацька аудиторія 3.2. Маркетингове дослідження ринку для формування ідей 3.3. Планування рекламної кампанії Висновок Список використаної літератури Додаток Рекомендації щодо рекламування книг Анни Гавальди
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову