0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Електронні видання: проблеми та перспективи (ID:697038)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 60
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 5 1.1. Виникнення та розповсюдження електронних видань в Україні 5 1.2. Типологічні особливості та класифікація електронних ЗМІ 13 1.3. Можливості інтернет-журналістики 21 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ЕЛЕКТРОННИХ ВИДАНЬ 27 2.1. Особливості підготовки матеріалів в електронних ЗМІ 27 2.2. Проблеми Інтернет-журналістики 43 2.3. Перспективи розвитку електронних ЗМІ 49 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Всесвітня павутина - величезне джерело інформації. Інтернет дозволяє не тільки вести наукову кореспонденцію в електронній формі, але й ефективно шукати необхідні матеріали, швидко публікувати результати своїх досліджень. Сьогодні електронне видавництво оснащене широким спектром методів та інструментів для створення всебічного інформаційного продукту з багатьма функціями. Електронні видання кардинально відрізняються від друкованих видань своєю специфікою надання інформації. Технології електронних комунікацій сприяли появі нової форми наукового видання - такої, яка еволюціонує з часом, що дозволяє автору швидко вносити зміни до творів, опублікованих в Інтернеті (інтернет-видання). Дослідники все частіше використовують Інтернет для публікації та презентації результатів своєї роботи та використання електронних джерел для своїх досліджень. Електронні видання є одними з пріоритетних галузей у багатьох країнах світу, включаючи Європейський Союз. Їх розвиток фінансується за допомогою численних програм. Сьогодні в Україні існує багато електронних видавництв, рівень професійної діяльності яких відповідає світовому. Немає сумнівів, що українські електронні видання сьогодні є конкурентоспроможним та якісним продуктом. Сьогодні тема електронних видань є актуальною та широко вивчається багатьма міжнародними та національними спеціалістами у галузі книговидання. Проведено аналіз аспектів громадського порядку та механізмів державного управління у видаництві О. Афанасенко, О. Афоніним, К. Індутною, Т. Кузняковою, Б. Ленським, Н. Петровою, М. Сенченком, М. Тимошиком та ін. Наукові дослідження феномену, природи електронних видань, а також їх ролі у формуванні сучасних соціальних комунікацій та у формуванні сучасного комунікаційного простору відображені в роботах К. Афанасьєвої, Т. Киричок, В. Маркової, В. Теремка. Питання щодо професійного рівня редакторської підготовки національних видавців та якості редакційного оформлення видань багато в чому розглядаються у публікаціях Н. Зелінської, В. Різуна, Е. Огар, Н. Черниш, Г. Плиси, М. Женченко, Я. Приходи, А. Фідельської. До проблеми типологічної класифікації електронних видань зверталися зарубіжні науковці Ф. Баркер, Н. Шіратуддін та М. Ландоні, В. Вуль та українські дослідники С. Водолазька, І. Погореловська, О. Алексєєв, Е. Огар. Мета дослідження - аналіз сучасного стану та перспектив розвитку електронних видань. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження: - розглянути появу електронних видань в Україні; - вивчити типологічні особливості та класифікація електронних ЗМІ; - дослідити можливості інтернет-журналістики; - розглянути особливості підготовки матеріалів в електронних ЗМІ; - дослідити жанрову палітру сучасних електронних видань; - дослідити проблеми Інтернет-журналістики; - визначити перспективи перспективи розвитку електронних ЗМІ. Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку ринку електроних видань. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти розвитку електронного видавництва. Дослідження проводилось на матеріалах сучасних елекронних видань на прикладі інтернет-ресурсу Корреспондент.net за січнь - квітень 2021 року. У ході проведення дослідження застосовувались такі методи: описовий (для пояснення, що таке електронні видання), метод аналізу (для з’ясування структури і особливостей електронних видань), порівняння (порівняння електронних видань з іншими видами преси), контент-аналіз (для аналізу матеріалів електронних видань), статистичний метод (для підрахування співвідношення тексту і фото, кількості реклами, жанрового наповнення рубрик). Обсяг і структура курсовой роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.