0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХДиплом (ID:274291)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 100
Рік виконання: 2018
Вартість: 1800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ 5 1.1. Сутність та роль товарної політики підприємства 5 1.2. Підходи до управління товарною політикою підприємства на зовнішніх ринках 14 1.3. Механізм управління товарною політикою підприємства в рамках міжнародного маркетингового комплексу 24 РОЗДІЛ ІІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНКА МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 32 2.1. Напрями та показники господарської діяльності підприємства 32 2.2. Механізм управління товарною політикою на підприємстві 39 2.3. Аналіз зовнішньо-торгівельних операцій підприємства 47 РОЗДІЛ 3 ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 55 3.1. Управління реалізацією міжнародної товарної політики підприємства 55 3.2. Дослідження конкурентних позицій підприємства в сфері управління товарною політикою на зовнішніх ринках 66 РОЗДІЛ 4 РОЗРОБКА ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК 79 4.1. Формування товарної політики виходу підприємства на міжнародний ринок 79 4.2. Оцінка економічної ефективності міжнародної маркетингової товарної політики підприємства 88 ВИСНОВКИ 96 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В сучасних ринкових умовах господарювання підприємства зіштовхуються у своїй діяльності з гострою конкуренцією на ринку, перенасиченням ринку, мінливістю вподобань та потреб споживачів. Важливою умовою вирішення даних проблем є прийняття рішення про те, які товари пропонувати на ринку для збільшення обсягів продажу і успішної конкуренції. Такі питання знаходять відповідь в розробці і впровадженні в життя оптимальної асортиментної політики, підборі оптимального переліку пропонованих для продажу товарів і послуг. Прийнято вважати, що товар - найбільш конкретний носій матеріальної і духовної культури суспільства, найбільш вірний індикатор економічної сили виробника (будь то окреме підприємство, галузь або навіть окрема країна). При цьому товарна політика, безпосереднім чином пов’язана із управлінням товарною пропозицією підприємства, виступає одним із найбільш важливих умов його успішного розвитку. Забезпечення необхідного рівня прибутковості і зростання основних економічних показників діяльності підприємства в значній мірі залежить від правильного формування товарного асортименту, що обумовлює виняткову актуальність дослідження такої теми як асортиментна політика підприємства. Тому для здійснення успішної діяльності на ринку необхідна детально розроблена і добре продумана товарна політика, Відсутність товарної політики веде до вразливості асортименту через вплив випадкових факторів, втрати контролю над конкурентоспроможністю та ефективністю діяльності підприємства. Планування асортименту підприємства - одна з найважливіших функцій його успішної результативної діяльності, роль якої зростає у зв'язку з загостренням конкурентної боротьби. Таким чином, актуальність теми даної роботи обумовлена надзвичайною важливістю формування оптимальної товарної політики на підприємстві з метою успішної конкуренції на сучасному ринку. Основна мета дипломної роботи полягає у розробці пропозицій, щодо підвищення ефективності управління товарним асортиментом на ФГ «Відродження» Об’єктом дослідження в роботі виступає процес формування товарної політики підприємства. Предметом дослідження в роботі є процеси управління товарною політикою при виході на зовнішні ринки. Для досягнення поставленої мети було сформовано наступні завдання дослідження: - визначити сутність та роль товарної політики підприємства; - встановити підходи до управління товарною політикою підприємства на зовнішніх ринках; - вивчити механізм управління товарною політикою підприємства в рамках міжнародного маркетингового комплексу; - навести напрями та показники господарської діяльності підприємства; - охарактеризувати механізм управління товарною політикою на підприємстві; - здійснити аналіз зовнішньо-торгівельних операцій підприємства; - дослідити управління реалізацією міжнародної товарної політики підприємства; - здійснити дослідження конкурентних позицій підприємства в сфері управління товарною політикою на зовнішніх ринках; - сформувати товарну політику виходу підприємства на міжнародний ринок; - здійснити оцінку економічної ефективності міжнародної маркетингової товарної політики підприємства. Теоретичною базою дослідження стали опрацьовані автором роботи вітчизняних та зарубіжних вчених, які займались дослідженням проблематики формування товарного асортименту підприємства, таких як Гаркавенко С.С., Куденко H.В., Ламбен Жан-Жак, Портер М., Старостіна А.О. Томпсон А.А., Стрикленд А.Аж та ін. Дослідження здійснене за допомогою наступних методів аналізу та синтезу, метод системно-структурного аналізу, евристичні методи, економіко-статистичні методи, експертне оцінювання, метод переходу від абстрактного до конкретного, прикладні методи оперативного та стратегічного аналізу. ......... ВИСНОВКИ В ході проведеного дослідження особливостей стратегічного управління товарною політикою підприємства на зовнішніх ринках дійшли наступних висновків. Розробка товарної політики для кожного підприємства в сучасних умовах і вироблення своєї ринкової стратегії є важливим напрямком в їх діяльності. Товарна політика - це маркетингова діяльність, пов'язана з плануванням і здійсненням сукупності заходів і стратегій по формуванню конкурентних переваг і створенню таких характеристик товару, які роблять його постійно цінним для споживача і тим самим задовольняють ту чи іншу його потребу, забезпечуючи відповідний прибуток фірмі. Управління товарним асортиментом базується на затвердженій підприємством товарній політиці та передбачає координацію взаємопов’язаних видів діяльності (науково-технічної, техніко-економічної, маркетингової тощо). Складність вирішення даного завдання полягає у проблемі об’єднання всіх цих елементів для досягнення кінцевої мети – оптимізації асортименту з врахуванням визначеної стратегічної мети підприємства. Ці обставини обумовлюють необхідність застосування системного комплексного підходу та, як наслідок, розробки методики оцінки ефективності системи управління товарним асортиментом на підприємстві. На підставі аналізу існуючих визначень можемо дійти висновку, що під асортиментною політикою більшість вчених розуміє цілеспрямоване управління структурою виробництва та продажу товарів із метою забезпечення споживчого попиту та досягнення необхідного фінансового результату. При цьому асортиментна політика орієнтована на досягнення низки цілей підприємства за рахунок реалізації асортименту продукції на основі гармонійного поєднання споживчих потреб із підприємницькими можливостями суб’єкта ринку. Оскільки фермерські підприємства більш гостро відчувають вплив зовнішнього середовища, найважливішим елементом управління є особлива стратегія протидії негативному впливу, що передбачає своєчасне коригування цілей, внесення виправлень у систему критеріїв ефективності функціонування, обґрунтування та відбір нововведень. Це сприятиме постійному вдосконаленню організаційної структури, підвищенню кваліфікації персоналу та зниженню ступеня централізації управління. В процесі практичної роботи було знайомство з фінансовою звітністю підприємства, на основі якої здійснено аналіз динаміки показників, що характеризують обсяги операційної діяльності в цілому по підприємству і в розрізі його структурних підрозділів. Діяльність фермерського господарства направлена на отримання певних прибутків від вирощування сільськогосподарських культур, за рахунок яких в здійснюються агротехнічні заходи щодо обробітку 282 га ріллі, для закупівлі високоякісного посівного матеріалу, мінеральних та мікродобрив, засобів захисту рослин, паливно-мастильних матеріалів, придбання зерносховищ, сільськогосподарської техніки, поліпшення технологій виробництва сільськогосподарської продукції. На організацію обліку у фермерському господарстві прямо впливає його спеціалізація. Оскільки виробництво спеціалізоване на одній групі культур або тварин, то облік витрат ведеться в цілому для господарства. Уся інформація внутрішньої звітності орієнтована на керівництво підприємства. При розробці системи управлінського обліку було взято до уваги те, що такий облік - не самоціль, а інструмент для вирішення конкретних завдань підприємства. Функціями управлінського обліку на ФГ «Відродження» запроваджено складання сигнального звіту про різні відхилення від норм в планових показників (це є так званою неплановою звітністю) і планову звітність: звіт про постачання матеріальних цінностей, звіт про продажі тощо. З метою забезпечення довгострокової економічної ефективності та забезпечення конкурентоспроможності ми пропонуємо ФГ «Відродження» покращити якість продукції, а саме – перейти на виробництвоекологічно чистої продукції. Безперервний моніторинг ринку маркетинговим відділом дасть можливість підприємству завжди бути в курсі трьох основних запитань: кому виробляти, що, а вже потім і скільки. Отже, можемо підвести підсумок, що саме ефективна стратегія розвитку в конкурентній боротьбі зумовлюють комерційний успіх підприємства. Найбільшого значення в стратегії управління конкурентоспроможністю мають: управління якістю продукції, що в час складних економічних відносин є основою забезпечення конкурентоспроможності; розробка і випуск нових товарів; комплексні дослідження ринку і планування маркетингу; організація роботи товарного апарату; реклама і стимулювання збуту; удосконалення продукції, що випускається; політика цін; стратегічна політика дій; удосконалення організаційної структури; вибір найефективніших каналів розподілу; зниження витрат обігу; кредитна політика і фінансування. Запропонована методика вибору постачальника в умовах логістизації враховує такі найвагоміші критерії, як якість насіннєвого матеріалу, своєчасність постачання, ціна, місцезнаходження постачальника, порядок розрахунку, фінансова стабільність, можливість одержання позапланових поставок. В результаті проведених розрахунків було здійснено формування рейтингів постачальників за різними вирішальними факторами, в результаті було обрано найбільш оптимальний варіант, який в максимальній мірі відповідатиме потребам та можливостям ФГ «Відродження».
Інші роботи з даної категорії: