0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення термінально-митних технологій автомобільних-контейнерних перевезень (ID:206720)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 120
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 8 1 ТЕХНІКО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛОГИСТИЧНОГО ТРАНСПОРТНО-МИТНОГО КОМПЛЕКСУ 10 2 МЕХАНІЗАЦІЯ НАВАНТАЖУВАЛЬНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ ПРИ ПЕРЕВЕЗЕННІ КОНТЕЙНЕРІВ 19 2.1. Технологія пропуску автотранспортних засобів на вантажний митний комплекс 19 2.2. Митний контроль автотранспортних засобів 27 2.3. Техніко-технологічна характеристика ефективності засобів митного контролю 33 3 ЗАСТОСУВАННЯ КОНТЕЙНЕРІВ У МІЖНАРОДНИХ 37 ПЕРЕВЕЗЕННЯХ 37 3.1 Сучасний стан та розвиток контейнерних перевезень 37 3.2 Класифікація контейнерів 38 3.3 Маркування контейнерів 52 3.4 Пломбування вагонів та контейнерів 61 3.5 Транспортний ланцюг перевезень контейнерами 65 4 ВИЗНАЧЕННЯ СФЕРИ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНТЕЙНЕРНИХ 79 ПЕРЕВЕЗЕНЬ 79 5 ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ ДАЛЬНОСТІ 87 КОНТЕЙНЕРНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 87 ВСТУП 8 1 ТЕХНІКО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛОГИСТИЧНОГО ТРАНСПОРТНО-МИТНОГО КОМПЛЕКСУ 10 2 МЕХАНІЗАЦІЯ НАВАНТАЖУВАЛЬНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ ПРИ ПЕРЕВЕЗЕННІ КОНТЕЙНЕРІВ 19 2.1. Технологія пропуску автотранспортних засобів на вантажний митний комплекс 19 2.2. Митний контроль автотранспортних засобів 27 2.3. Техніко-технологічна характеристика ефективності засобів митного контролю 33 3 ЗАСТОСУВАННЯ КОНТЕЙНЕРІВ У МІЖНАРОДНИХ 37 ПЕРЕВЕЗЕННЯХ 37 3.1 Сучасний стан та розвиток контейнерних перевезень 37 3.2 Класифікація контейнерів 38 3.3 Маркування контейнерів 52 3.4 Пломбування вагонів та контейнерів 61 3.5 Транспортний ланцюг перевезень контейнерами 65 4 ВИЗНАЧЕННЯ СФЕРИ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНТЕЙНЕРНИХ 79 ПЕРЕВЕЗЕНЬ 79 5 ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ ДАЛЬНОСТІ 87 КОНТЕЙНЕРНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 87 6 ОХОРОНА ПРАЦІ ............................................................................................93 6.1. Забруднення повітря виробничих приміщень. Вплив шкідливих речовин на організм людини 93 6.2. Вентиляція виробничих приміщень. Призначення та класифікація систем вентиляції 99 6.3. Освітлення виробничих приміщень. Значення виробничого освітлення 103 6.4. Техніка безпеки при виконанні навантажувально-розвантажувальних робіт …………………………………………………………………………...106 Основні причини нещасних випадків під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт 110 ВИСНОВКИ………………………………………………………………....….114 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….......117 ДОДАТКИ……………………………………………………………………....120 ДОДАТОК А. ГРАФІЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ДИПЛОМНОГО ПРОЕК-ТУ.............................................................................................................120
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В умовах складних світових економічних процесів Україні необхідна ефективна державна транспортна політика, яка враховувала б геополітичні аспекти в державі, особливості галузі та її роль у процесах економічних і соціальних перетворень та надала б можливість розвитку галузі, забезпечила її конкурентоспроможність. Транспорт - одна з найважливіших галузей національної економіки, ефективне функціонування якої є необхідною умовою стабілізації, структурних перетворень економіки, розвитку зовнішньоекономічної діяльності, задоволення потреб населення та суспільного виробництва у перевезеннях, захисту економічних інтересів України. На жаль, характерними рисами сьогоднішнього стану діяльності ТДК є наступне. Стрімко йдуть на спад обсяги перевезень, критичного рівня досяг фінансовий стан галузі, практично зношений рухомий склад та матеріально-технічна база, їх реконструкція, ремонт та технологічне обслуговування фактично відсутні. Вкрай незадовільно вирішуються питання приватизації, розвитку державно-приватного партнерства, залучення інвестицій, технічних інновацій та технологічної модернізації в галузі, не задовольняються навіть мінімальні соціальні потреби працівників галузі, зруйнована система безпеки та контролю, поставлені в тінь питання встановлення тарифів та ціноутворення, закупівель та використання державного майна, вирішення міжнародних питань паралізоване, недосконале та вкрай непрозоре відомче законодавство з питань контролю вантажів, що призводить до втрати транзитних перевезень через територію України. Треба відмітити, що присутність України на світовому ринку транспортних послуг на сучасному етапі ускладнена. Питома вага транспортних послуг у валовому внутрішньому продукті України складає близько 9%, вартість основних виробничих фондів – 8%, кількість працюючих в галузі – 5,6% від загальної чисельності працівників, зайнятих в економіці країни. Беручи до уваги, що вже тривалий час транспорт є найбільш регульованим сектором економіки, втручання держави в його діяльність є необхідним, зокрема шляхом розробки відповідної транспортної політики/концепції. Актуальність проблеми. Сучасний розвиток транспортної системи країни передбачає від перевізників здійснювати заходи щодо оптимізації витрат на перевезення. Варто відзначити, що важливими напрямками зни-ження транспортної складової сьогодні є застосування сучасних технологій перевезень, реорганізація транспортної інфраструктури та інтеграція транспортних систем. В даному дипломному проекті необхідно розглянути питання щодо удосконалення термінальних транспортно-митних технологій автомобільних-контейнерних перевезень. Таким чином головним інструментом цього процесу є розвиток змішаних перевезень, що базуються на ефективному використанні та взаємодії декількох видів транспорту при доставці вантажів. Формування цілей (постановка задачі): На сьогодні важливо виконувати переробку контейнерів за оптимальною технологією при взаємодії залізничного та автомобільного транспорту, що дасть змогу максимально скоротити витрати тим самим підвищив доходність залізниць[9]. Визначення оптимальної технології роботи контейнерного терміналу дає можливість скоротити витрати та вивільнити кошти на оновлення технічних ресурсів. ВИСНОВКИ Підсумовуючи все вищевикладене, можна стверджувати, що рівень розвитку транспортної системи держави — одна з найважливіших ознак її технологічного прогресу і цивілізованості. При інтеграції в європейську і світову економіку потреба у високорозвинутій транспортній системі дедалі посилюється, вона стає базисом для ефективного входження України у світове співтовариство та зайняття в ньому місця, яке відповідає рівню високорозвинутої держави. Отже, ми бачимо, що транспорт відіграє дуже важливу роль в народному господарстві, в зовнішньоекономічних зв’язках України, в зв’язках між містом і селом, між окремими районами країни. В сучасному житті без транспорту неможливо уявити виробництво, розподіл обмін та споживання матеріальних благ та послуг населення. Транспорт формує економічні, культурні, рекреаційні та інші зв’язки, а також прискорює соціально-економічний розвиток суспільства. Транспорт впливає на ефективність та ціну продукції, оскільки в про-цесі виробництва він істотно впливає на її собівартість. Транспорт є необхідною умовою спеціалізації і комплексного розвитку регіонів, формування територіально-виробничого комплексу локального та районоутворюючого значення. Він сприяє суспільному територіальному поділу праці. Без транспорту неможлива інтеграція України у загальносвітову економічну систему. Та, нажаль, транспортна система України має деякі проблеми та труднощі. Так, наприклад, щоб досягти забезпеченості України автошляхами рівня європейських країн, необхідно побудувати і модернізувати майже 200 тис. км. автошляхів. У міжнародних зв’язках необхідним є будівництво автомагістралей світового рівня. Транспорт України потребує значного технічного оновлення. Однак, необхідно також підкреслити, що в Україні є необхідні стартові умови для формування сучасної системи транспортних комунікацій, яка відповідала б європейським стандартам. До них насамперед належать: необхідність в усіх видах транспорту докорінного технічного переоснащення галузі і суттєвих організаційних змін; достатня ресурсна база і рівень розвитку техніки і технологій; наявність кваліфікованого трудового потенціалу і передових науково-технічних розробок; вигідні природно-кліматичні й географічні характеристики території; наявність конкурентоспроможних науково-технічних проектів, які пройшли відповідну експертизу і готові до реалізації; заінтересованість зарубіжних інвесторів у розміщенні капіталів в Україні; стійка тенденція до визнання України світовим співтовариством як європейської держави, з якою бажано мати стабільні ділові відносини на широкій і довготривалій основі і яка в перспективі справлятиме серйозний вплив на ключові проблеми європейської політики; наявність затвердженої концепції створення і функціонування в Україні національної мережі міжнародних транспортних коридорів. На мій погляд, наявність на території України міжнародних транспортних коридорів накладає свій відбиток на функціонування всієї мережі транспортних комунікацій держави. Зокрема, вона зобов'язує її працювати у злагодженому, синхронному режимі, з більшою відповідальністю щодо дотримання графіків роботи і доставки вантажів до вузлових точок, поступово і неухильно змушуватиме всю транспортну мережу працювати в режимі і на рівні функціонування міжнародних транспортних коридорів, тобто на європейському рівні. Це означає, що рівень техніки, технології, організації, нормативно-правового забезпечення має бути відповідним європейському. Поряд з тим зазначу, що складність управління процесом розвитку транспортних комунікацій додатково посилюється наростанням приватиза-ційних процесів. Однак у держави є досить мотивів, підойм, методів і спо-собів для того, щоб транспортна система розвивалася збалансовано і цілеспрямовано, під дійовим контролем, як єдине ціле, як важлива ланка транспортної мережі європейського континенту. Інвестиційне забезпечення розвитку і функціонування транспортної мережі в цілому і трансєвропейських транспортних коридорів зокрема, як правило, покладається на їх власників. В Україні транспортна залізнична мережа як основа транспортних коридорів нале жить до галузей і об'єктів, які не підлягають роздержавленню і приватизації, тому основним джерелом інвестування проектів, пов'язаних з цим видом транспорту є, насамперед, державний бюджет і власні кошти структурних одиниць залізничного транспорту з можливим залученням кредитів вітчизняних та зарубіжних інвесторів. Однак, як свідчить практика останніх років, іноземні інвестори направляють свої ресурси переважно на проекти з короткими строками окупності, з перспективами на монопольний характер кінцевої продукції, з великою нормою прибутку; на проекти невиробничої сфери, а якщо й виробничої, то не базових галузей. Щоб змінити цю тенденцію, слід цілеспрямовано формувати привабливий інвестиційний клімат шляхом удосконалення нормативно-правової бази та досягнення її стабільності, визначення і дієвого стимулювання інвестиційних пріоритетів, розробки і реалізації програм їх державної підтримки. Необхідно відзначити, що комплексно поставити проблеми, пов'язані з розвитком транспортної системи, визначити завдання і шляхи їх розв'язання, дати їм належне забезпечення (фінансове, матеріально-технічне, ресурсне, організаційне, правове тощо), організувати і здійснити процес виконання завдань і заходів можна лише за умови розробки та реалізації Державної програми розвитку транспортної системи України, при формуванні якої доцільно враховувати й пріоритети суміжних програм, насамперед, соціально-економічного розвитку окремих регіонів.