0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Самостійна робота з дисципліни «Логістичне обслуговування» (ID:958951)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 2
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Самостійна робота № 1.3 з дисципліни «Логістичне обслуговування» Варіант 17
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Компанія “Сингента” є світовим лідером на агрохімічному ринку, її метою є забезпечення стабільного сільськогосподарського виробництва за допомогою інноваційних досліджень та впровадження нових технологій. Компанія є лідером у засобах захисту рослин і посідає третє місце на світовому ринку насіння. Процес обслуговування клієнтів компанії має такий вигляд: заявка надходить на фірму у відділ доставки, де обробляється і вноситься в систему бази даних компанії у категорію замовлень. Далі заявку з бази даних приймає склад, по мірі того на скільки важлива дана заявка і як виконуються інші. Зазвичай такі заявки розглядаються одразу після виконаних заявок більш стабільних клієнтів з великими обсягами продажів. Якщо продукція буде наявна на складі її знайдуть і почнуть процес комплектації замовлення. Якщо продукцію не будо знайдено на складі то заявка поступає у виробничий відділ і коли вона буде вироблена її відправлять на склад, де почнуть процес комплектування замовлення. Після комплектації замовлення в базу даних відправляється звіт про те, що заявка виконана і очікує своєї черги на відправлення. Далі замовлення зі складу відправляється до клієнта. Після доставки замовлення клієнту, клієнт робить усі остаточні розрахунки по замовленню та повідомляє компанію про те, що замовлення доставлено до нього. Замовлення вноситься до бази даних як виконане і зберігається в архіві. Завдання: Проаналізувати процес обслуговування клієнтів даного підприємства (зобразити графічно), зробити висновок щодо наявності «вузьких місць» та надати рекомендації по їх усуненню.