0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи станції «Овруч» (ID:834909)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 36
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
План: I розділ. Залізничний транспорт України 0.1. Місце залізничного транспорту в єдиній транспортній системі України 0.2. Історія виникнення та розвитку залізничних доріг України 0.3. Класифікація транспортно-економічних зв’язків та види перевезень I розділ. Сучасний стан розвитку та характер розміщення залізниць України 0.1. Рівень розвитку та характер розміщення залізничного транспорту України 0.1.1. Сучасна схема залізничних зв’язків 0.1.2. Географія основних залізничних магістралей 0.1.3. Підземні магістралі метрополітену – різновид залізниці 0.2. Технічний стан залізниці Овруч 0.2.1. Технічний стан колійного господарства залізниці Овруч 0.2.2. Технічний стан рухомого складу залізниці Овруч 0.3. Прогноз вантажних та пасажирських перевезень за всіма видами сполучень на період до 2025 року II розділ. Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту України 3.1. Завдання та основні напрямки реструктуризації залізниць України 3.2 Проблеми розвитку залізниці в умовах переходу к ринку. Економічні проблеми Висновок
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновок Залізничний транспорт України вже багато десятиліть виконує найважливішу роль у грузо- і пасажироперевезеннях. З'явившись у другій половині 19 століття, за весь минулий час він змінився як якісно, так і кількісно. Географічне положення залізничного транспорту обумовило розміщення окремих галузей виробництва. У свою чергу, на развиток залізничного транспорту вплинуло формування грузо- і пасажиропотікоків. У результаті цього відбулася взаємодія розміщення залізничного транспорту і продуктивних сил. Залізничний транспорт складає конкуренцію автомобільному транспортові на середні відстані й у перспективі складе конкуренцію повітряному транспортові на далекі відстані при розвитку швидкісного залізничного руху. Залізничні пасажирські станції в Україні є центрами притягання ділового світу, бізнесу, торгівлі, інших видів транспорту, тобто стають великими пасажирськими вузлами, що використовуються пасажирами для поїздок узагалі, незалежно від того, їдуть вони залізницею, літаком, автобусом або таксі. Департамент "Укрзалізниця" ставить за мету по своїх технічних можливостях, організаційним формам і якостям транспортного обслуговування грузо- і пасажиропотікоків адаптуватися до нових вимог клієнтів. На перший план він висуває якість транспортного обслуговування, у той час як витрати відходять на другий план. Ці нові вимоги зв'язані з посиленням диференціації відправлень, зусиллями підвищити ефективність перевезень через ріст транспортних витрат шляхом залучення державних інвестицій, з необхідністю пристосування до зміни структури економічних зв'язків у ринкових умовах, забезпеченням регулярності і ритмічності пасажирських і вантажних перевезень, підвищенням рівня схоронності і темпу доставки вантажів, необхідності дотримання безпеки руху при збільшенні її інтенсивності, з необхідністю враховування екологічного аспекту розвитку галузі, а також зниження її енергоємності.