0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вибір варіантів виду тари, упакування та маркування вантажу (ID:206987)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 7
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Содержания нет, практическая работа на 7 листов.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практична робота №2 Тема: «Вибір варіантів виду тари, упакування та маркування вантажу» Тарно-штучні вантажі відрізняються великою різноманітністю. Їх умовно можна поділити на дві групи: тарно-пакувальні та штучні без упакування. Вантажі першої групи перевозять у стандартній або уніфікованій тарі, параметри якої регламентовано державними стандартами. Тара, в яку упаковують ці вантажі, може бути твердою, напівтвердою або м’якою. Для сипких та інших вантажів, що не піддаються деформації, використовують м’яку тару (мішки, сітки, тюки). М'яка тара найбільш дешева та легка. Напівтвердою тарою вважають коробки, кошики та ін. Тверда тара забезпечує схоронність вантажу від тиску ззовні. До неї належать: ящики, бочки, бідони та інші ємності, здатні сприймати тиск на вантаж з усіх боків; відкриті ящики, ящики зі склом, що сприймають тиск тільки в одному напрямку. До штучних вантажів без упакування зараховують комплектуючі вироби, запасні частини до машин тощо (за винятком металів і лісових вантажів), які перевозять поштучно або зв’язаними. Відповідно до Єдиних норм вироблення і часу, тарно-пакувальні і штучні вантажі повинні мати масу одного місця до 250 кг. Однак котнобочкові вантажі в металевих, фанерних і дерев’яних бочках, барабанах, циліндрах, рулонах, котушках, металевих бухтах можуть мати масу одного місця до 500 кг. Пилососи повинні бути упаковані в споживчу тару, яка служить споживачеві місцем для зберігання пилососа з приладдям. Споживча тара повинна виготовлятися за робочими кресленнями підприємства-виробника. Тип тари, марка гофрованого картону, габаритні розміри вантажних місць повинні бути зазначені в технічних умовах на пилосос конкретної моделі. Пилососи в споживчій тарі повинні бути упаковані в дерев'яні ящики або обрешітки, або в ящики з гофрованого картону. Маса ящика з пилососом не повинна бути більше 50 кг. Основними перевагами дерев'яної тари є наступні: 1. Під час виготовлення дерев'яної тари можна використовувати, як розміри відповідно до встановлених ГОСТів, так і нестандартні розміри за бажанням клієнта. 2. Міцність і надійність дерев'яної упаковки вантажу, оскільки дана тара досить легко може перенести практично будь-які пошкодження. 3. Високий ступінь екологічної безпеки такої тари, що пов'язано з використанням при її виготовленні тільки природної сировини. 4. Досить низька вартість такої тари при її виробництві через застосування натуральної сировини. 5. Можливість використання дерев'яної тари, що пов'язано з досить представницьким її виглядом. 6. Можливість транспортування в дерев'яній тарі крихких вантажів. 7. Можливість ремонту дерев'яної тари при її пошкодженні. При цьому після ремонту ця тара матиме свій первісний вигляд. Основними ж недоліками даного виду тари наступні: 1. Більш висока вартість перевезення вантажу в даній тарі, що пов'язано зі збільшенням обсягу вантажу при його упаковці в дерев'яні ящики. 2. Досить низька ступінь захисту перевезеного вантажу від впливу на тару вологи. 3. Більша вага товару. Переваги картонної тари. Найзначнішим плюсом є екологічність. Вчені та екологи давно довели, що картонна тара приносить найменшу шкоду навколишньому середовищу, так як практично не бере участь у створенні парникового ефекту. При вторинної і наступних переробках, картон виділяє вдвічі менше вуглекислого газу, ніж будь-який інший пакувальний матеріал.