0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль директора школи у формуванні педагогічного колективу (ID:985823)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 26
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ЙОГО СУТНІСТЬ………………………………..…………………………………………….4 1.1. Особливості педагогічного колективу…………………………………....4 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА БУДОВА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ ДИРЕКТОРА……………………………………………………….8 2.1. Організаційна будова педагогічного колективу…………………………..8 2.2. Характеристика діяльності директора школи відносно колективу…….11 2.3. Організаторська діяльність директора школи…………………………...13 2.4. Роль керівника (директора) у формуванні психологічного клімату колективу………………………………………………………………………………14 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ……………19 3.1. Етапи становлення педагогічного колективу……………………………19 3.2. Комплекс заходів щодо згуртування колективу……………………..…..20 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Взаємодія надзвичайно важлива для успіху в будь-якій організації. Бути частиною колективу – це природнє явище у житті більшості людей. Більшість працівників отримують матеріальне та духовне задоволення від процесу роботи у колективі. Люди є соціальними меншинами, і як висновок воліють працювати разом, у колективі, а не індивідуально. Як уже говорилося для будь-якої організації мати хороших працівників запорука успіху, але вони неспроможні здійснити все самостійно, а десь також потребують допомоги. На сьогоднішній день існує досить широкий вибір педагогів, які мають різні види підготовки, різну освіту та досвід роботи. Зібравши людей з різними типами підготовки та досвіду в одне ціле, ви визначаєте команду, що повністю здатна вплинути на успіх вашої організації. Чому діяльність щодо формування колективу так важлива та актуальна на сьогоднішній час? Діяльність, спрямована на створення колективу, є одним із найважливіших ключових моментів досягнення цілей вашою компанією. Чим більше дорогоцінного часу співробітники проводять один з одним, тим більшою стає їхня продуктивність та якіснішою співпраця. Тож, якщо ви не маєте робітників, що здатні до роботи в команді - це є великим мінусом. Працюючи як механізм, працівникам легше підходити до роботи творчо. У той же час, члени колективу починають пропонувати власні ідеї з будь-якого питання, що стосується роботи, вони приходять до таких методів виконання, до яких би людина змогла прийти, якщо працює сама. А коли працівники вирішують завдання командно, то більшість з них отримує великий досвід, уміння та навички у виконанні робіт, що є дуже перспективною для майбутнього. Існує ще один вагомий плюс у використанні командної роботі. Якщо ви покладаєте всі завдання на виконання конкретної роботи на одну людину, то чи прийдете до поставленої мети, якщо вона звільниться. Звичайно ж, що ні. Адже колектив продовжить виконання поставленого перед ним завдання, навіть якщо його склад може скоротитися на одну або більше людей. Актуальність проблеми загострюється більшою мірою у зв'язку з розвитком ринкової системи в Україні, в якій велике значення набуває ринок трудових ресурсів. Тому формування ефективної команди є пріоритетним завданням для будь-якої організації чи підприємства, оскільки вона відіграє важливу роль для досягнення цілей. Саме через це я обрала цю тема для глибшого вивчення та дослідження. Мета дослідження: осмислення, систематизація і виявлення найважливіших механізмів, принципів формування новостворених педагогічних колективів як високоефективних команд будь-якої організації. Завдання дослідження: 1. Вивчити поняття колектив як важливу умову і засіб виховання; 2. Дослідити методи, прийоми організації виховної роботи в колективі; 3.Вивчити соціально-психологічний клімат у новоствореному педагогічному колективі; Об’єкт дослідження: педагогічний колектив та роль директора в його становленні. Предмет дослідження: форми, методи та особливості формування колективу та вплив директора на ці фактори. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети використовувався комплекс певних методів дослідження, а саме: історичний метод; методи маркетингових досліджень; метод системного аналізу. Структура роботи. Складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.