0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Побудова та дослідження моделі системи масового обслуговування у банківській сфері (ID:885058)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 61
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ СКЛАДНИХ СИСТЕМ 5 1.1 Одно- і двоканальна система масового обслуговування 5 1.2 Моделювання різних видів систем масового обслуговування 15 1.3 Проектування і розробка імітаційних моделей складних об'єктів 20 1.4 Загальні відомості про систему імітаційного моделювання AnyLogic 32 РОЗДІЛ 2 ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ РОБОТИ ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ 35 2.1. Математичне моделювання СМО 35 2.2. Побудова імітаційної моделі роботи банку 46 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У сучасному бізнес-середовищі, яке швидко розвивається, підприємства повинні застосовувати інноваційні підходи до управління та аналізу окремих процесів, які відбуваються в сфері послуг або виробничих технологій. Для оцінки ефективності роботи на конкретних етапах ці підприємства покладаються на ситуаційне моделювання на основі реальних даних і розробляють прогнози для передбачення майбутніх результатів. Застосовуючи такий процес, менеджери можуть точно визначити проблемні області, які перешкоджають оптимальному використанню ресурсів або призводять до затримок в обслуговуванні клієнтів. Це особливо важливо в банківській галузі, де прибутковість банку безпосередньо залежить від кількості обслуговуваних клієнтів і швидкості обслуговування. Отже, імітаційне моделювання використовується для перевірки ефективності діяльності в різних галузях. Отже, доцільно вивчити потенційне застосування імітаційного моделювання для підвищення продуктивності окремих відділень банку. Питання імітаційного моделювання діяльності банку знайшли відображення у ряді робот вітчизняних та закордонних науковців. Так, імітаційне моделювання депозитної діяльності банку розглянуто в дослідженнях та отримало подальший розвиток в роботах Н. Дзюбановської [3], моделювання діяльності банківської системи в цілому було детально досліджено Т. Корнієнко [10] та іншими фахівцями банківської сфери. Проте кожен комерційний банк має свої особливості, тому імітаційне моделювання постає перед нами як елемент комплексного управління банком. Отже, виходячи з цього, дослідження особливостей імітаційного моделювання систем масового обслуговування є актуальним та має виняткову важливість для сучасної банківської системи України. Метою роботи є дослідження побудови імітаційної моделі СМО на прикладі банку. Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: - Ретельно вивчити та вивчити теоретичні та процедурні компоненти імітаційного моделювання. - розглянути існуючі види систем масового обслуговування; - дослідити особливості моделювання різних видів СМО; - вивчити складний процес створення та побудови імітаційних моделей складних об’єктів. - навести загальні відомості про систему імітаційного моделювання AnyLogic; - розробити постановку задачі імітаційного моделювання СМО; - Розробити комп’ютеризоване представлення функціонування банку та проаналізувати його ефективність на різних програмних платформах. Об’єктом дослідження є імітаційне моделювання систем масового обслуговування. Предметом дослідження є моделювання роботи банку. Методи дослідження охоплюють широкий спектр підходів, включаючи як загальнонаукові методи, так і спеціальні методи. Ці методи можна далі класифікувати за різними категоріями, такими як загальнотеоретичні методи, аналітичні методи, синтетичні методи та методи математичного моделювання. Інформаційна база дослідження. Дослідження базується на широкому спектрі літератури в галузі імітаційного моделювання, інформаційних технологій та суміжних галузей, а також на сучасних дослідженнях і матеріалах зі спеціалізованих видань та Інтернету. Наукова новизна дослідження полягає в широкому розгляді систем імітаційного моделювання та їх застосування для підвищення ефективності діяльності банківських установ. Проводячи ретельний аналіз, дослідження досліджує нові шляхи оптимізації діяльності цих фінансових організацій. Дослідження має практичне значення, оскільки в подальшому може бути використано для розробки рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності банківських послуг шляхом застосування імітаційних моделей.