0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Антиконсюмеризм в основі ідей антиглобалізму (ID:322437)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 47
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. Характеристика філософської моделі антиконсюмеризма РОЗДІЛ ІІ. Антиглобалістичні напрямки ідеології РОЗДІЛ ІІІ. Генезис антиконсюмеризму в культурі і суспільстві РОЗДІЛ ІV. Поняття та сутність антиконсюмеризму та антиглобалізму ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Дослідження антиконсюмеризма в даний час представляє науковий інтерес, так як його екологічна спрямованість дозволяє включати його в розробку способів формування екологічного свідомості та екологічної культури, а його критична складова дозволяє перенаправляти увагу населення від матеріалістичних життєвих цінно- стей, нав'язуваних засобами сучасного маркетингу, до духовних пріори- тетам, і антиконсюмерістські цінності підтримуються багатьма релігіями. На сьогоднішній день актуальним є аналіз антиконсюмеризма як соціального і соціально-екологічного явища і напрямки філософської думки, особливо в вітчизняних дослідженнях. В силу своєї специфіки антиконсюмеризм представляє в даний час здебільшого західне явище, однак, з урахуванням темпів розвитку суспільства споживання в Росії і поширення консюмеризма (особливо в мегаполісах), поширення антиконсюмеризма в нашій країні представля- ється справою найближчого майбутнього. Кризові ситуації в економіці і зростання соціального розшарування в суспільстві призводять до невдоволення надмірним споживанням серед населення, і в міру вичерпання можливостей кредитної економіки прояв масового антиконсюмеризма стає неминучим. Емпіричні дослідження в області психології і соціології дозволяють встановити великий антиконсюмеристський потенціал російського суспільства, що збігається з поширенням і посиленням антизахідних настроїв в Росії (консюмеризм в масовій свідомості сприймається як західна ідеологія). До сих пір не вироблено єдиної думки про можливості антиконсюмеризма в подоланні дисфункцій суспільства споживання, про альтернативи споживання, а також про те, чи можливо взагалі деконструювати основи суспільства споживання.