0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поведінка споживачів на ринку мобільних телефонів (ID:295204)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 55
Рік виконання: 2013
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи вивчення споживчої поведінки на ринку мобільних телефонів 6 1.1. Історія вивчення споживчої поведінки 6 1.2. Поняття та класифікації мобільних телефонів. Характеристика ринку мобільних телефонів 10 1.3. Модель споживчої поведінки покупців мобільних телефонів 17 Розділ 2. Особливості вибору мобільних телефонів 28 2.1. Програма дослідження 28 2.2. Аналіз результатів дослідження 35 Висновки 45 Список літератури 48 Додатки 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт курсової роботи – споживча поведінка Предмет курсової роботи – споживча поведінка на ринку мобільних телефонів. Мета роботи: розглянути особливості споживання на ринку мобільних телефонів в різних соціально - демографічних групах та фактори, які впливають на цей процес. Зазначена мета передбачає необхідність постановки та розв’язання таких задач: – вивчити теоретичні аспекти дослідження споживчої поведінки; – охарактеризувати ринок мобільних телефонів; – встановити фактори що впливають на купівлю мобільного телефону; – проаналізувати закономірності споживчої поведінки на ринку мобільних телефонів в різних соціально-демографічних групах.