0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання ігрового моменту під час занять з дітьми дошкільного віку місяць часу (ID:802374)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЗИЧНО-ДИДАКТИЧНИХ ІГОР В ПРОЦЕСІ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1 Суть і значення ігрової діяльності під час занять музичним мистецтвом 1.2 Творчі аспекти розвитку здібностей дошкільнят у процесі ігрової діяльності Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ МУЗИЧНО-ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА МУЗИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1 Методика застосування творчих ігор у музично-естетичному вихованні дошкільнят 2.2 Індивідуальні особливості ігрової танцювальної діяльності хлопчиків та дівчаток Висновки до 2 розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Розвиток творчої особистості є метою сучасної дошкільної освіти, основним змістом якої є залучення дошкільників до музично-творчої діяльності, що сприяє духовному розвитку особистості. Сучасний музичний працівник повинен не тільки вирішувати виховні завдання і намагатися урізноманітнити музичні заняття, а й дбати про розвиток творчих здібностей вихованців дитячого садка. Вирішення цієї проблеми реалізується шляхом впровадження у процес навчання різноманітної музично-творчої діяльності, зокрема музично-дидактичних ігор, котрі збагачують дітей новими враженнями, розвивають ініціативу, самостійність, сприйняття, допомагають розрізняти основні якості музичного звучання. Педагогічна цінність музично-дидактичної гри полягає в тому, що вона відкриває перед дитиною можливості застосування набутих знань у практичній діяльності. Музично-дидактичні ігри повинні бути простими і доступними, цікавими і привабливими. Тільки так вони стають своєрідним стимулом для дітей співати, слухати, грати й танцювати. Музичні заняття плануються, виходячи із загальних завдань музично-естетичного виховання дітей. При цьому враховують, що зміст і структура занять повинні бути різноманітними і цікавими, з використанням різноманітних прийомів, які допомагають дітям сприймати музичні твори та розуміти основи музичної грамоти. Проблемою дослідження дидактичних ігор у педагогіці займалися вітчизняні педагоги, як А. С. Макаренко, В. Оконь, Ю. Моргун, П. М. Щербань, Є. М. Ільїн, С. М. Лисенко, В. Ф. Шаталов та ін. Важливим завданням музичного виховання дітей є розвиток їх музичних здібностей, що реалізується і в самостійній музичній діяльності, коли за бажанням та ініціативою самих дітей створюються співи, дійово-рольові або музично-дидактичні ігри. Під час гри діти не лише набувають спеціальних музичних знань, а й розвивають необхідні якості особистості: комунікабельність, відповідальність, самостійність. Мета курсової роботи - процес впровадження та використання музично-дидактичних ігор у навчально-виховному процесі дітей дошкільного віку. Об'єктом курсової роботи є музичне виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження - характеристика використання музично-дидактичних ігор у процесі музичного виховання дітей дошкільного віку. З огляду на мету дослідження постають наступні завдання: 1) охарактеризувати роль музично-дидактичних ігор у процесі музичного виховання дітей дошкільного віку; 2) розробка системи музично-дидактичних ігор з метою забезпечення гармонійного розвитку дітей дошкільного віку; 3) надати методичні рекомендації щодо використання системи музично-дидактичних ігор для можливості впровадження її в практику роботи дошкільних закладів. Методи дослідження: вивчення науково-методичних джерел, аналіз, узагальнення, структурування інформації. Структура курсової роботи: робота складається зі вступу, двох розділів із підрозділами, висновку та списку літератури. Основна частина складається з двох частин.