0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розроблення рекомендацій з впровадження системи менеджменту якості на ПрАТ "Київський маргариновий завод" (ТМ "Олком") (ID:305474)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Технічні науки
Сторінок: 52
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. СКЛАДАННЯ ПЛАНУ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПрАТ «КИЇВСЬКИЙ МАРГАРИНОВИЙ ЗАВОД» 1.1. Мотиви для впровадження системи менеджменту якості 1.2. Опис принципів менеджменту за ISO 9000 1.3. Характеристика підприємства 1.4. Формування організаційної структури на підприємстві 1.5. Складання плану розроблення та впровадження системи менеджменту якості4 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ТА ЦІЛЕЙ ПрАТ «КИЇВСЬКИЙ МАРГАРИНОВИЙ ЗАВОД» У СФЕРІ ЯКОСТІ 2.1. SWOT—аналіз діяльності підприємства 2.2. Формування політики підприємства у сфері якості 2.3. Формування цілей підприємства у сфері якості РОЗДІЛ 3. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОДУКТУ 3.1. Опис життєвого циклу продукту. Визначення обов’язків персоналу 3.2. Створення структурно-функціональних схем етапів життєвого циклу харчового продукту 3.3. Оформлення документації щодо управління кожним процесом РОЗДІЛ 4. РОЗРОБЛЕННЯ СТРУКТУРИ ДОКУМЕНТАЦІЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ 4.1. Розроблення документації системи менеджменту якості 4.2. Розроблення проекту документованої процедури ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ТА ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ЯКОСТІ 2.1. SWOT-аналіз діяльності підприємства: переваги та недоліки, можливості та загрози Проводячи аналіз ПрАТ «Київський маргариновий завод» необхідно оцінити сильні і слабкі сторони в області його внутрішнього середовища. У таблиці 2.1. представлений аналіз сильних, слабких сторін, можливостей і загроз ПрАТ «КМЗ». Від того, на скільки підприємство адекватно реагує на зовнішні зміни і як оцінює свої можливості, залежить місце її в сходах конкурентів [3]. В таблиці 2.1. відображено SWOT-аналіз діяльності ПрАТ «Київський маргариновий завод». . . РОЗДІЛ 3. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ВИГОТОВЛЕННЯ МАЙОНЕЗУ «ПРОВАНСАЛЬ» 3.1. Опис життєвого циклу продукту: етап, мета процесу, відповідальна особа. Визначення обов’язків персоналу Етап маркетингу Проводяться маркетингові дослідження і аналіз ринку з метою отримання інформації щодо попиту споживачів на продукцію. Етап розробки і проектування Необхідно розробити рецептуру і макет пакувальних матеріалів, розробити технологію виробництва продукції. Тут необхідно виконати всі законодавчі вимоги щодо харчового продукту. Розробляються нормативні документи на продукцію і створення технологічних інструкцій на продукт. Етап підготовки виробництва Проводиться закупівля сировини і пакувальних матеріалів з проведенням обов’язкового вхідного контролю і підтвердженням відповідності встановленим вимогам. На цьому етапі відбувається підготовка виробництва до випуску продукції, а саме підготовка основного і допоміжного обладнання, методів досліджень, підготовка персоналу, нормативної документації, виготовлення еталонних зразків. Етап постановки на виробництво На етапі постановки забезпечується відпрацювання технологічного процесу з метою досягнення запланованих вимог до продукції. Після цього можливий серійний випуск продукції. Етап виробництва продукції Виробництво продукції включає в себе виготовлення напівфабрикатів, фасування продукції і її пакування. При цьому необхідно дотримуватись вимог зберігання відповідності, що включають в себе ідентифікацію, вантажно-розвантажувальні роботи, зберігання і захист. Етап контролю якості Контроль якості і кількості проводиться на всіх етапах виробництва. Контролюються як параметри технологічних процесів, так і параметри якості і безпечності готової продукції. Параметри технологічних процесів вказуються в технологічних інструкціях, всі норми показників якості і безпечності регламентуються в специфікаціях на кожне найменування готової продукції. Етап відвантаження готової продукції Готова продукція підлягає відвантаженню замовнику тільки після отримання результатів випробовувань, що підтверджують відповідність встановленим вимогам. Етап реалізації продукції Готова продукція реалізується у торгівельні мережі. Етап утилізації продукції Про утилізацію партії продуктів складається акт, у якому мають бути зазначені: дата і місце складання акту; назва підприємства, якому належать продукти і звідки продукти були отримані; склад комісії; найменування і кількість утилізованих продуктів; спосіб утилізації; назва документу, за яким було утилізовано продукт; акт про утилізацію недоброякісного продукту повинен бути наданий санітарно-епідеміологічній станції протягом доби. У таблиці 3.1. вказано етапи життєвого циклу продукції, їх мета і процеси, а у таблиці 3.2. – розподіл повноважень та відповідальності.