0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Умови створення та функціонування туристичного підприємства (ID:121179)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 43
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УМОВ СТВОРЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Туристичне підприємство: суть, ознаки і функції 1.2. Типологія туристичних підприємств та умови їх функціонування 1.3. Нормативно-правове забезпечення функціонування туристичних підприємств в Україні РОЗДІЛ ІІ. ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ОСНОВНІ ЕТАПИ ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Туристична організація в системі менеджменту туризму займає особливе місце — вона є невід'ємним елементом системи управління туризмом; взаємодіє з іншими елементами системи і має вплив на їх функціонування. Важливість і необхідності існування в туристичному регіоні об'єднаної туристичної організації незаперечна. Вона повинна виконувати кооперативні завдання у своєму регіоні. В різних джерелах туристичні організації називаються по-різному і на них покладаються різні функції менеджменту. Оскільки туризм є відображенням соціально-економічних відносин в житті окремих країн і одночасно складником міжнародних відносин, випинають необхідні передумови, організації усього комплексу туристичної діяльності та управління ним як у межах держави, так і на міжнародному рівні. Вони реалізуються, зокрема, у функціонуванні туристичних організацій, які класифікують за такими ознаками:  національно-територіальною: міжнародні, регіональні та національні;  суспільно-державною: урядові, громадські, приватні;  видом діяльності: регулюючі, постачальники, ринкові агенти, розробники, консультанти, проектні організації, освітні організації, видавництва, професійні асоціації, торгові та споживчі організації;  сферою діяльності: транспортні (авіаційні, автобусні, залізничні, автомобільні та круїзні), туроператори, турагентства, місцеві профспілки. Велика кількість суб'єктів підприємницької діяльності має задовольняти різноманітні потреби туристів. Застосовуючи визначені критерії, ознаки та їх комбінації, можна здійснити типологію туристичних підприємств, а отже, зробити поділ сукупності цих підприємств на відповідні в міру однорідні групи. Серед основних критеріїв поділу і класифікації туристичних підприємств можна виокремити:  - предмет діяльності;  - вид споживачів пропозиції й місце в процесі її дистрибуції;  - просторове охоплення, чи покриття;  - форму власності;  - організаційно-правову форму;  - розмір підприємства. Процедура створення туристичного підприємства як юридичної особи передбачає багато етапів, при цьому необхідно зауважити, що останнім часом створення і реєстрація має тенденцію до спрощення. Найважливішими елементами створення туристичного підприємства є: - вибір організаційно-правової форми; - протокол намірів учасників (засновників); - розробка проектів установчих документів; - проведення установчих зборів; - підготовка установчих документів для реєстрації; - правова реєстрація підприємства; - постановка на облік та реєстрація в податкових, статистичних - органах, Пенсійному фонді, Фонді соціального страхування та інших установах. Говорячи про туристичне підприємство, маються на увазі ті фірми, основною діяльністю яких є надання туристичних послуг, а всі інші види діяльності - супутні, побічні. Але не будь-яке такс підприємство чи організацію можна назвати туристичною фірмою, оскільки вони можуть діяти як на комерційній, так і не на комерційній основі. Комерційне туристичне підприємство має головною метою своєї діяльності отримання прибутку за рахунок надання різних видів туристичних послуг. Важливою формою економічної діяльності туристичного підприємства є франчайзинг, який у широкому розумінні цього терміна означає передачу прав на надання послуг та виробництво туристичного продукту, а також надання практичної допомоги в справі організації туристичного бізнесу.