0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління персоналом туристичного підприємства (ID:131853)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 38
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ – ОДНА З ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність, функції та методи управління персоналом 1.2.Світовий досвід сучасного управління персоналом 1.3. Особливості управління персоналом туристичного підприємства РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ «МЕРЕЖІ АГЕНТСТВ ГАРЯЩИХ ПУТІВОК» 2.1. Загальні характеристики діяльності туристичного підприємства 2.2. Аналіз управління персоналом в «Мережі агентств гарящих путівок» 2.3. Удосконалення системи навчання та розвитку персоналу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На початку 60-80-х років минулого століття почалося підвищення інтересу до людських ресурсів підприємства, що призвело до розробки теорії та практики управління трудовим колективом. Оскільки ефективність функціонування підприємства залежить від його працівників, сучасна концепція управління виділяє управління персоналом підприємства в окрему сферу управління. Тому цілком природно, що на підприємствах виникає необхідність в ефективній системі управління персоналом – створення системи підбору, найму та розміщення персоналу, забезпечення їх зайнятості, підвищення рівня їх кваліфікації тощо. Відтепер під час проведення реформ на підприємстві велике значення надається саме покращення роботи з кадрами та використанню при цьому накопиченого позитивного вітчизняного та зарубіжного досвіду. В Україні туризм є молодою галуззю і потребує заходів з боку держави. Зокрема, західні конкуренти користуються численними податковими і зовнішньоекономічними пільгами, яких позбавлені вітчизняні виробники туристського продукту. Внаслідок цього туристським підприємствам Україні важко конкурувати при просуванні свого туристського продукту на світовому туристському ринку. Професіонали у сфери туризму визнають персонал однією з ключових складових успіху туристичного підприємства. Актуальність теми управління персоналом туристичного підприємства полягає в тому, що при розробці ефективної системи управління персоналом можливе значне збільшення прибутку без значних витрат на рекламу або розширення асортименту пропонованих турів. Робота з персоналом знаходиться на першому місці ще й тому, що це один з факторів, який постійно змінюється при функціонуванні туристичного підприємства. Проблемам менеджменту персоналу присвячено праці вітчизняних та зарубіжних вчених: Т.Ю. Базарова, А.П, Бовтрука, А.Я. Кібанова, А.М. Колот, А.І. Кочеткова, Є.В. Маслова, Ф. Хедоури, В.О. Храмова, Ю.А. Ципкіна, В.І. Шкатулла, Г.В. Щокіна, та багато інших дослідників[1]. Ринкові перетворення в Україні викликали об'єктивну необхідність подальшого розвитку теоретичних і методико-прикладних засад утворення і функціонування дієвих систем управління персоналом з урахуванням особливостей розвитку підприємства, а також стану та динаміки ринку праці на Україні, що і обумовлює актуальність теми та доцільність проведення досліджень.