0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з магістерської практики (ID:223536)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 76
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП. ………………………………..………………………………………….....3 Розділ 1. Загальна управлінська характеристика підприємства – об’єкта дослідження..................................................................................................................6 Розділ 2. Характеристика системи адміністративного менеджменту підприємства..............................................................................................................15 Розділ 3. Характеристика управління операційною діяльністю підприємства....................................................................................................26 Розділ 4. Характеристика логістичної системи підприємства.......................33 Розділ 5. Характеристика фінансово-економічної діяльності підприємства…..35 Розділ 6. Характеристика маркетингової діяльності підприємства..............39 Розділ 7. Характеристика системи управління персоналом на підприємстві...............................................................................................................51 Розділ 8. Оцінка системи автоматизації управління та застосування сучасних інформаційних технологій на підприємстві...................................55 Розділ 9. Характеристика системи стратегічного управління на підприємстві.....................................................................................................59 Розділ 10. Характеристика інноваційної діяльності на підприємстві….............64 Розділ 11. Оцінка механізма управління на підприємстві......................................................................................................67 Розділ 12. Оцінка якості самоменеджменту керівника (менеджера) підприємства……………………………………...…………………………….. 71 Висновки та пропозиції щодо покращення функціонування туристичної фірми «Альянс М»...................................................................................................76 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У даному звіті розглядаються питання організаційної, планово-економічної, фінансової, маркетингової та управлінської діяльності підприємства туристичної фірми ТОВ «Альянс М» м. Київ. Головним завданням є набути професійних вмінь та навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій, що виникають на підприємствах в сучасних умовах. Об’єктом даного звіту є товариство з обмеженою відповідальністю туристична фірма «Альянс М». Звіт про виробничо-комплексну практику, складається з дванадцяти розділів: 1) загальна управлінська характеристика підприємства – об’єкта дослідження; 2) характеристика системи адміністративного менеджменту підприємства; 3) характеристика управління операційною діяльністю підприємства; 4) характеристика логістичної системи підприємства; 5) характеристика фінансово-економічної діяльності підприємства; 6) характеристика маркетингової діяльності підприємства; 7) характеристика системи управління персоналом на підприємстві; 8) оцінка системи автоматизації управління та застосування сучасних інформаційних технологій на підприємстві; 9) характеристика системи стратегічного управління на підприємстві; 10) характеристика інноваційної діяльності на підприємстві; 11) оцінка механізму управління на підприємстві; 12) оцінка якості самоменедженту керівника (менеджера) підприємства. Така побудова Звіту дозволить виявити конкурентні переваги турагенції (на які потрібно звернути особливу увагу і розвинути) та її слабкі сторони (які потребують виправлення та доопрацювання), проаналізувати наявний стан організаційної культури на підприємстві та дати певні рекомендації щодо його покращення, виявити можливості та переваги у конкурентній боротьбі, і, в результаті, підвищити ефективність діяльності фірми загалом.