0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Перспективи міжнародного медичного туризму (ID:231816)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 105
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОГО МЕДИЧНОГО ТУРИЗМУ 1.1.Науково-теоритичні основи розвитку міжнародного медичного туризму..6 1.2.Роль і значення міжнародного медичного туризму……………………….15 1.3.Перспективи міжнародного медичного туризму розвитку………..…….25 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРОПЕРАТОРА TUI 2.1. Загальна характеристика туроператора TUI……………………………....32 2.2.Організаційно-економічна характеристика туристичного туроператора TUI……………………………………………………………………………...42 2.3.Аналіз маркетингової діяльності та реалізації послуг з міжнародного медичного туризму туристичного туроператора TUI…………………………52 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТА ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ДЛЯ МЕДИЧНОГО ТУРИЗМУ 3.1.Методологія формування туристичного продукту для міжнародного медичного туризму……………………………………………………………....59 3.2.Розробка туристичного продукту для міжнародного медичного туризму…………………………………………………………………………...87 3.3.Аналіз економічної ефективності від впровадження для міжнародного медичного туризму………………………………………………………………90 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Перспективи міжнародного медичного туризму Розділ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОГО МЕДИЧНОГО ТУРИЗМУ 1.1 . Науково-теоретичні основи розвитку міжнародного медичного туризму Медичний туризм – напрямок спеціального туризму, який передбачає організацію та надання лікування, діагностики, профілактики захворювань й інші медичні послуги як в межах країни (внутрішній медичний туризм), так і за кордоном (зовнішній). Багато «медичних туристів» користуються можливістю поєднати медичне обслуговування з відпочинком на курортах, в оздоровчих, SPA і Wellness центрах. У зв’язку з цим медичний туризм деякою мірою можна вважати синонімом оздоровчого туризму [1,с.23]. Необхідно зазначити, що медичний туризм є самостійним напрямком, його ні в якому разі не варто плутати із звичайними оздоровчо-лікувальними поїздками, навіть якщо вони включають окремі медичні послуги в оздоровчих центрах або готелях. Поняття «медичний туризм» передбачає, перш за все, основне і повноцінне медичне обслуговування, лікування за кордоном, а не додаткові процедури. Більшість пацієнтів їдуть за кордон саме для хірургічного лікування. Доцільно розрізняти наступні види медичного туризму: - лікувальний – передбачає отримання висококваліфікованої медичної допомоги із застосуванням передових медичних технологій та сучасних лікувальних препаратів при лікуванні хвороб, які являють загрозу для життя або знижують якість життя людини – онкологія, трансплантація органів, операції на серці, тощо; - діагностичний – передбачає на підставі наявності найсучаснішої діагностичної апаратури та висококваліфікованих фахівців отримання пацієнтом точного діагнозу як передумови подальшого успішного лікування, часто такий вид поєднується з лікувальним; 1.3. Перспективи розвитку міжнародного медичного туризму Медичний туризм продовжує глобалізуватися і стрімко набирати обертів. У провідних країнах світу з високим рівнем медицини прибуток від в'їзного оздоровчого та лікувального туризму вимірюється сотнями мільйонів доларів щорічно і вносить вагомий вклад у поповнення бюджету країни. В останні роки медичний туризм, включаючи як лікування, так і діагностику та реабілітацію, становить близько 2% світового ВВП. Більше 50 країн в рамках розвитку своїх економік прийняли національні програми з медичного туризму. Такі країни, як Німеччина, Ізраїль, Туреччина, Індія, Сінгапур, Таїланд інвестують мільйони у розвиток медичної інфраструктури, будівництво комфортабельних клінік з кращим устаткуванням та інноваційними технологіями для надання високоякісного лікування. Фахівці цих установ регулярно проходять навчання та стажування в кращих світових медичних університетах. Лікарі клінік, які приймають іноземних пацієнтів на лікування, володіють кількома мовами. Вивчення мов у багатьох країнах входить в обов'язкову підготовку середнього та вищого медичного персоналу. Багато клінік сертифіковані за стандартами JCI. За останнє десятиліття глобальний ринок медичного туризму (МТ) вже сформувався і показує високі темпи зростання. Приміром, доходи від МТ зросли з $ 40 млрд в 2014 році до $ 500 млрд в 2016 році, що склало 14% загальних доходів від туризму ($3 трлн 200 млрд ) в цілому, або 1,8% світового ВВП. У розвинених країнах світу охорону здоров'я становить значну частину економіки держави. За даними Бюро перепису населення США, річний дохід галузі країни в 2015 році був приблизно $ 1,7 трлн. Дані Світового банку показують, що витрати на охорону здоров'я в Євросоюзі можуть піднятися з 8% ВВП у 2015 році до 14% до 2030 року. Медичний туризм - це працююча інфраструктура, яка об'єднує основних гравців: асоціації або кластери медичного туризму, туристичних операторів, провайдерів медичного туризму, висококваліфікований медичний персонал, клініки і госпіталі, медичний менеджмент,органи акредитацї, страхові компанії, благодійні організації [18,с.402]. Таблиця 1.1 Фактори розвитку медичного туризму Європи 1 2 Мода на здоров’я та переміщення потреби у здоров’ї до сфери споживчих пріоритетів Сьогодні «системи охорони здоров’я є відображенням глобалізованої споживчої культури». Людей у всьому світі хвилює здоров’я як невід’ємна частина буття. Здоров’я назвали найважливішою особистою проблемою (після фінансових труднощів) 48% українців і поляків, 41% німців, 40% італійців, 35 % шведів. Накопичений досвід медичної практики та науки у Європі. Університетські клініки в Європі відомі як осередки медичної науки понад два століття. Виробники медичної техніки і фармацевтичні компаній Європи належать до провідних у світі і створюють сприятливе середовище для інновацій. Актуальними напрямками європейської медицини є лікування онкологічних хвороб методом кріохірургії, радіаційна онкологія, трансплантація, клітинна терапія, лазерна косметологія та дерматологія, штучне запліднення, лапароскопічні операції, а також добре розвинена діагностика. РОЗДІЛ 2 ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРОПЕРАТОРА TUI 2.1. Загальна характеристика туроператора TUI Аналізуючи туристичну компанію TUI, можна з впевненістю сказати, що вона є однією з найвідоміших туристичних компаній світу. TUI Group являє собою групу туристичних компаній, що здійснюють діяльність в понад 180 країнах світу і обслуговують понад 30 млн. клієнтів більш ніж на 25 світових ринках. Компанія TUI - лідер на європейському ринку туристичних послуг. В Україні вона представлена компанією TUI Ukraine, яка до 2014 р. працювала під брендом «Вояж -Київ» (з 1997 р.).Під управлінням компанії TUI Ukraine розвиваються дві франчайзингових мережі турагентств: «TUI - туристичні агенції» та «Галопом по Європах».Станом на березень 2015 р. мережа TUI - туристичні агенції налічує більше 70 офісів по всій території України, мережа «Галопом по Європах» - понад 60. Крім того, туроператор співпрацює з більш 4000 туристичними агентствами України [20].Компанія пропонує своїм туристам якісний відпочинок за європейськими стандартами на всіх популярних курортах світу: Єгипет, Туреччина, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Греція, Чорногорія, Іспанія, Франція, Австрія, ОАЕ, Туніс, Таїланд, Індія, Шрі-Ланка, Словаччина, Італія. Для своїх туристів компанія регулярно проводить акції, про яких завжди можна дізнатися на нашому сайті. Також для своїх постійних клієнтів розроблена програма лояльності TUI Friends, що дозволяє розраховувати на знижки і додаткові бонуси залежно від кількості поїздок.TUI Ukraine приділяє пріоритетну увагу якості і сервісу, для клієнтів компанії працює цілодобова гаряча лінія 0-800-500-39-40 (дзвінки в межах України безкоштовно) і 38 044 461-00-40 ( для дзвінків з-за кордону). Guarantee (Гарантія повернення грошей). Багатьох сильних туроператорів, що займають лідируючі позиції на своїх внутрішніх ринках, об'єднує холдинг TUI Group. У Німеччині це TUI Deutschland, 1-2-FLY, airtours і Wolters Reisen, в Великобританії Thomson і First Choice. Оператори TUI також є одними з провідних національних брендів в Австрії, Польщі, Швейцарії, Данії, Фінляндії, Норвегії, Швеції, Франції 2.2.Організаційно-економічна характеристика туристичного туроператора Приватне підприємство «TUI» діє на основі установчих документів – Статуту, Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності та Ліцензії на право займатися турагентською діяльністю АВ №505214 Підприємство має самостійний баланс, розрахунковий, валютний та інші рахунки в установах банків, печатку та штампи зі своїм найменуванням, інші реквізити. Відповідно до Статуту метою створення підприємства є одержання прибутку. Предметом діяльності підприємства для досягнення зазначеної мети можуть виступати: 1.надання туристичних послуг на території України; 2.організація іноземного та зарубіжного туризму; 3.виробництво будівельних матеріалів; 4.оптова та роздрібна торгівля продовольчими та не продовольчими товарами для фізичних та юридичних осіб; 5.допомога в працевлаштуванні громадян; 6.послуги громадського харчування (створення їдалень, кафе, барів, ресторанів); 7.внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Однак, на даний момент приватне підприємство «TUI» займається: 1.турагентською діяльністю, та здійснює посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту створеного туристичними операторами, а також посередницьку діяльність щодо реалізації характерних та супутніх послуг; 2.3.Аналіз маркетингової діяльності та реалізації послуг з міжнародного медичного туризму туристичного туроператора TUI Маркетингова діяльність підприємства являє собою творчу управлінську діяльність, завдання якої полягає в розвитку ринку товарів, послуг і робочої сили шляхом оцінки потреб споживачів, а також у проведенні практичних заходів для задоволення цих потреб. За допомогою цієї діяльності координуються можливості виробництва і розподіл товарів і послуг, а також визначається, які кроки необхідно зробити, щоб продати товар або послугу кінцевому споживачеві. Маркетингові служби франчайзингової мережі TUI впливають на реалізацію всіх найважливіших для функціонування підприємств-франчайзі . Зважаючи на той факт, що маркетинг даного підприємства тісно пов’язаний із маркетингом франчайзингової мережі взагалі, то слід виокремити функції, які бере на себе маркетингова служба TUI travel company: 1.грунтовне і повне дослідження процесів, які протікають на ринку де провадить свою діяльність дана мережа; 2.первинний аналіз та систематизація зібраної інформації; 3.організація реклами мережі в загальному, а також кожного підприємства-франчайзі окремо; 4.збір інформації про конкурентів мережі в загальному і конкретних підприємств; 5.підтримка в організації продажів; 6.збір інформації про потенційних покупців, вивчення їхніх смаків і потреб; 7.пошук нових можливостей на старих ринках; 8.пошук нових ринків збуту; 9.розробка нових, унікальних або відмінних від інших представлених на ринку туристичних продуктів, послуг, та їх комбінацій. Одне з основних завдань системи управління маркетингом на конкретному підприємстві і на підприємствах взагалі - захист від підприємницького ризику. В туристичному бізнесі цей захист доцільно здійснювати шляхом укладення спеціальних контрактів-угод, що передбачають .1.Методологія формування туристичного продукту для міжнародного медичного туризму Лікування має різну функціональну навантаження і то, можливо основна мета поїздки. Залежно від частки лікувальної складової то, можливо: оздоровчим – загальна мета всіх турів (клімат, відпочинок, корисні здоров'ю моральні норми та фізичні впливу); лікування ролі супутньої програми; лікування за розпорядженням лікаря як головна мета туристського подорожі (відвідання курорту, водо- і грязелікарні, спеціалізованого санаторію, клініки) [47,c.354]. Тому дуже важливий організація лікувально-оздоровчого туризму, що є однією з основних та нині. Організований туризм – туризм, подорожі, поїздки, забезпечувані туристськими організаціями і регламентування маршрутом, тривалості, тер-міном перебування у пунктах маршрута [48,с.134].Організація туристської діяльності є систему заходів, вкладених у раціональне поєднання праці, засобів і технологій виробничо-обслуговуючий процесі туристської фірми. Програми лікувально-оздоровчих турів різноманітні, проте є загальні специфічні вимоги до організації саме таких турів. Готуючи туристський продукт, пам'ятаймо, що це задля людей, бажаючих відпочити і поправити своє добре здоров'я. Тому необхідно спланувати і створити такий маркетинг-мікс туристського продукту, що дозволить найуспішніше задовольнити потреби і запити клієнтів під час оздоровчого відпочинку. Програми оздоровчих турів будуються з огляду на те, що становитиме приблизно половину часу необхідно приділят