Готові роботи
Вдосконалення PR-діяльності в спортивній організації КДЮСШ «ЧЕМПІОН»

Вдосконалення PR-діяльності в спортивній організації КДЮСШ «ЧЕМПІОН» (ID:220729)

ПредметЗв'язки з громадськістю, PR
Тип роботи дипломна
Рік виконання 2015
Кількість сторінок 80
Зміст ВСТУП 1. Зв'язки з громадськістю в фізичну культуру і спорт 1.1 Історія розвитку зв'язків з громадськістю в фізичну культуру і спорті 1.2 Особливості зв'язків з громадськістю в спорті 2. Імідж у фізичній культурі та спорті 2.1 Імідж: поняття, сутність, основні риси іміджу 2.2 Залучення спонсорів і благодійні збори в спортивних заходах 3. Зв'язки з громадськістю в діяльності КДЮСШ «ЧЕМПІОН» 3.1 Загальна характеристика КДЮСШ «ЧЕМПІОН» 3.2 Рекомендації щодо вдосконалення PR-діяльності КДЮСШ «ЧЕМПІОН» ВИСНОВОК
Ціна(грн.) 700
Зразок роботи:
Актуальність випускної кваліфікаційної роботи полягає в особливому місці на ринку зв'язків з громадськістю PR-послуг в спортивній індустрії. Даний сегмент ринку розвивається порівняно недавно, але з все більш зростаючою динамічністю. Обумовлено це тим, що спортивна сфера є невід'ємною частиною суспільства, політики будь-якого сучасної держави. PR-служби, відділи по зв'язках з громадськістю, прес-секретарі з кожним роком відіграють все більшу роль в спортивному бізнесі. Завдяки їх зусиллям спорт став однією з найбільш вигідних сфер спонсорування. Світовий досвід показує, що над позиціонуванням сприятливого образу спортивної федерації, клубу, школи, руху, а так само спортсмена, який є обов'язковим фактором не тільки популярності, а й ґрунтом для інвестицій, працюють величезна кількість як відділів по зв'язках з громадськістю, прес-служб, PR-консультантів, так і РR-консалтингових компаній та навіть груп-компаній.

Замовлення

Замовлення

Мы №1 в Реф-рейтинге
Добавить отзыв
Хочу такой виджет