0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Піар компанії в сфері будівництва та архітектури (ID:239883)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 55
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІАРУ КОМПАНІЇ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ 6 1.1. Поняття та значення піару компанії в сфері будівництва та архітектури 6 1.2. Принципи та завдання служб піар компаній в сфері будівництва та архітектури 12 1.3. Сучасний інформаційний інструментарій піару компаній в сфері будівництва та архітектури 17 Висновок до розділу 1 23 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПІАРУ КОМПАНІЇ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ 24 2.1. Напрями роботи служби піару компанії Vitoris 24 2.2. Тактика та методи піару компанії Vitoris 31 2.3. Проект ZALA компанії Vitoris, як ефективний піар 36 Висновок до розділу 2 40 РОЗДІЛ 3. ТЕМАТИЧНІ ЗАХОДИ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 41 3.1. Складові успішного заходу як ефективної комунікації і підвищення іміджу бренду 41 3.2. Тематичні заходи проекту ZALA для архітекторів 44 Висновок до розділу 3 46 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Що ж власне уявляє собою піар? Це визначення вже трактується у низці статей [2; 3; 16] та монографій [25; 24; 38], тому доцільно буде насамперед представити своє комплексне трактування. Враховуючи наявні пропозиції науковців з даного приводу маємо таке універсальне твердження: «Піар є особливою функцією менеджменту, якою здійснюється сприяння налагодженню і підтриманні контакту, взаємного розуміння і співробітництва між організацією та її громадськістю, сприяється максимально швидкому вирішенню наявної проблематики і завдань, здійснюється допомога керівництву компанії в плані поінформованості щодо думки і вчасного реагування на неї...” [7, с. 39]. Вперше поняття піар було застосовано американським президентом Джефферсоном у зверненні до Конгресу. У трактування “дії ради блага суспільства” піар активно використовувався в 1830-х роках. З початку ХIХ століття відбулося утвердження піару як професії і розвиток емпіричної практики зв’язків із громадськістю. Тільки через 100 років після першого застосування терміну піар набув відносної самостійності і притаманних йому особливих ознак [39, c.8]. Піар будь-якої сфери доцільно назвати адресним управлінням суспільною свідомістю в корпоративних відносинах, здійснюваним не насильницькими, а добровільними засобами. У 1975 році одним з американських фондів була здійснена спроба узагальнення та аналізу всіх підходів до трактування терміну «піар». Було нараховано біля п’яти сотень таких визначень. Деякі з них, зокрема відносно сфери будівництва та архітектури подано у таблиці 1.1.