0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Адміністративний менеджмент (ID:221582)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 33
Рік виконання: 2018
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Загальна характеристика ПАТ «Оболонь» 2. Характеристика організаційно-розпорядчих методів управління ПАТ «Оболонь» 3. Характеристика адміністративно-розпорядчих методів управління Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Загальна характеристика ПАТ «Оболонь» Публічне акціонерне товариство «Оболонь» (далі ПАТ «Оболонь») є єдиною українською пивоварною корпорацією, що входить до 30 найбільших пивоварних концернів світу. Самостійно проклавши шлях на західні ринки, ПАТ «Оболонь» першою у колишньому СРСР почала експортувати пиво за кордон. Історія корпорації бере початок у 1974 році, коли почався намив майданчика для будівництва броварні. Відкриття виробництва було приурочене до Олімпійських ігор 1980 року. Невдовзі підприємство дало поштовх до формування найбільшої в Україні корпорації з випуску пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, мінеральної води. Свою назву завод отримав не відразу – лише у 1986 році – і завдячує нею однойменному району міста Києва. Слово «Оболонь» походить з часів Київської Русі – так називалися низькі прирічні луки. Побудована за чеським проектом, пивоварня варила пиво, яке швидко набуло широкої популярності. У 1989 році «Оболонь» першою серед радянських підприємств розпочала експортні поставки хмільного напою до країн Європи та США. Пиво під торговою маркою «Оболонь» у всьому світі почали сприймати як традиційно українське пиво. Через чверть століття „Оболонь” перетворилася на знаний у світі бренд. Сьогодні люди на п’яти континентах асоціюють „Оболонь” з українським пивом №1. ............... 2. Характеристика організаційно-розпорядчих методів управління ПАТ «Оболонь» Важливими чинниками впливу керівництва ПАТ «Оболонь» на підлеглих є авторитет і влада. Психологічним підґрунтям авторитету керівництва ПАТ «Оболонь» є його компетентність, діловитість, ділова коректність тощо. Значну роль при цьому відіграють значущість його посади і можливості, які вона відкриває. Що стосується джерел влади керівника ПАТ «Оболонь» над підлеглими, то до них можна віднести: чинне законодавство, межі посадової компетенції в організації; використання винагород (підвищення заробітної плати, встановлення премій, доплат, надання змоги використовувати у найзручніший час відпустки, виконувати цікавішу, бажанішу роботу); використання примусу (здатність отримати бажану згоду під тиском і страхом покарання, тобто доган, пониження у посаді, звільнення з посади, інколи фізичного насилля). Формами примусу є критика, присутність керівника під час виконання роботи його підлеглими; референтна влада (базується вона на привабливих особистісних якостях керівника). ПАТ «Оболонь» очолюване генеральним .............. 3. Характеристика адміністративно-розпорядчих методів управління Адміністративно-розпорядчі методи управління ґрунтуються на таких індивідуальних та групових властивостях людей, як почуття обов'язку, відповідальності, дисципліни тощо. Адміністративно-розпорядчі методи управління використовують у нерозривному зв'язку із соціально-психологічними методами. Сприйняття колективом адміністративних впливів залежить від його зрілості, від того, наскільки ці впливи доповнюються вирішенням соціальних завдань, враховують психологію людей, їх потреби. Застосування адміністративно-розпорядчих методів управління передує економічним методам, оскільки для того, щоб використати останні, потрібно організаційно сформувати об'єкт управління та структуру управління. У процесі функціонування господарської системи економічні методи реалізуються у формі адміністративно-розпорядчого впливу суб'єкта управління на об'єкт управління (через постанови, накази, розпорядження та ін.). Тісний зв'язок цих двох груп методів синтезує ефективний вплив управляючої підсистеми на керовану підсистему. Усі адміністративно-розпорядчі методи управління умовно поділяють на методи організаційного впливу і розпорядчого впливу ... Висновки У контрольній роботі було розглянуто організаційно-розпорядчі методи управління на ПАТ «Оболонь». Публічне акціонерне товариство «Оболонь» (далі ПАТ «Оболонь») є єдиною українською пивоварною корпорацією, що входить до 30 найбільших пивоварних концернів світу. Важливими чинниками впливу керівництва ПАТ «Оболонь» на підлеглих є авторитет і влада. Психологічним підґрунтям авторитету керівництва ПАТ «Оболонь» є його компетентність, діловитість, ділова коректність тощо. Значну роль при цьому відіграють значущість його посади і можливості, які вона відкриває. Що стосується джерел влади керівника ПАТ «Оболонь» над підлеглими, то до них можна віднести: чинне законодавство, межі посадової компетенції в організації; використання винагород (підвищення заробітної плати, встановлення премій, доплат, надання змоги використовувати у найзручніший час відпустки, виконувати цікавішу, бажанішу роботу); використання примусу (здатність отримати бажану згоду під тиском і страхом покарання, тобто доган, пониження у посаді, звільнення з посади, інколи фізичного насилля). Формами примусу є критика, присутність керівника під час виконання роботи його підлеглими; референтна влада (базується вона на привабливих особистісних якостях керівника). Структура ПАТ «Оболонь» формувалася довгі роки під впливом стратегії розвитку, що направлена на диверсифікацію виробництва, перехід на сировину власного виробництв.. ...............