0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація рекламної зовнішньоекономічної діяльності (ID:12818)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 50
Рік виконання: 2008
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації рекламної зовнішньоекономічної діяльності 1.1 Сутність реклами та просування товарів і послуг на зовнішньому ринку 1.2 Планування реклами на зовнішньому ринку 1.3 Особливості та основні проблеми організації рекламної діяльності у зовнішньоекономічній діяльності Розділ 2 Особливості організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку 2.1 Загальна характеристика фірми «Фокстрот» 2.2 Основні показники фінансово-господарської діяльності підприємства 2.3 Аналіз організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку Розділ 3 Шляхи удосконалення організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку Висновки Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову