0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління сферою сервісу (ID:12854)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 53
Рік виконання: 2009
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ СЕРВІСУ 1.1 Сутність сфери сервісу та її особливості 1.2 Операційний менеджмент у сфері сервісу 1.3 Особливості управління якістю сфери послуг РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ СЕРВІСУ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ № 1 М. ЧЕРКАСИ 2.1 Загальна характеристика міської лікарні № 1 м. Черкаси 2.2 Основні показники діяльності бюджетної установи 2.3 Особливості управління якістю послуг організації РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ СФЕРИ ПОСЛУГ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ №1 М. ЧЕРКАСИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову