0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ОРГАНІЗАЦІЇ (ID:215786)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 50
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретико – методологічні засади управління розвитком організації 3 1.1. Сутність категорії «розвиток» 6 1.2. Засади управління розвитком в організації 11 1.3. Розвиток персоналу, як ключовий метод розвитку організації 15 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз управління розвитком Овруцького районного центру зайнятості 2.1. Коротка характеристика Овруцького районного центру зайнятості 21 2.2. Аналіз діяльності Овруцького районного центру зайнятості 23 2.3. Аналіз тенденцій розвитку організації (Овруцький РЦЗ) 29 РОЗДІЛ ІІІ. Напрями удосконалення системи управління розвитком організаціїї 3.1. Адаптація іноземного досвіду щодо оптимізації управління розвитком організації 31 3.2. Розвиток кадрового потенціалу організації 32 3.3. Запровадження інноваційних управлінських технологій 38 3.4. Оптимізація методів управління організації 40 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Якщо розглядати організацію як деяку систему, то разом з такими її властивостями, як відвертість, реальність, складність, цілісність, поліструктурність, мінливість, ієрархічність можна виділити те, що організація - це система, що ще «живе». Організація має свої входи і виходи. Усередині неї відбувається трансформація входів у виходи. Організація має свої кордони, вона живе в її довкіллі, яке впливає на неї. Живою системою можна назвати рослину, тварину, людину, тобто будь-який об'єкт білкової форми існування. Зрозуміло, що організація не є таким об'єктом, отже, вона не жива система. Але будь-яка організація проявляє деякі властивості живого організму, такі як мінливість, адаптується, цілісність, відвертість, виживаність і так далі. Отже, організація, як і жива система, є системою, що живе. Менеджмент існує для того, щоб додавати організації властивості системи, що живе, розвивати її. Організації існують в оточенні, в середовищі, що складається з безлічі елементів: ринок, з його пропозиціями і запитами, акціонери з їх інтересами здобуття дивідендів і реалізації прав власності, уряд з його податковими і законодавчими вимогами, партнери, по відношенню до яких організація має свої зобов'язання, змінні технології, устаткування, вимоги до якості продукції, освітньому рівню виконавців, зростаючі запити найнятих робітників, діяльність конкурентів, наслідки економічних криз і тому подібне Середовище впливає на організацію і накладає свої вимоги. Керівник повинен враховувати цей значний вплив. Тоді як завдання втілення в життя розробленої і прийнятої до виконання стратегії стоїть перед всіма підрозділами підприємства, що діють як єдине ціле, абсолютно ясно, що керівництву (менеджменту) підприємства належить ретельно продумати організаційний аспект - як правильно і найефективніше скоординувати роботу всіх елементів такого складного механізму, як бізнес. До поняття «організації» можна розуміти з двох точок зору: структурною і поведінковою. При структурному підході ми розглядаємо організацію як таку, способи розподілу виробничих обов'язків і те, яким чином передаються повноваження і відповідальність в рамках організації. При поведінковому підході в центрі дослідження знаходиться людина. Незалежно від того, наскільки ретельно продумана структура організації, діяльність визначатиметься в першу чергу людьми, що входять до складу цієї організації, їх здібностями і мотивацією до праці. Кожне підприємство, незалежно від характеру діяльності, повинне проявляти турботу про розвиток виробництва, повинно сьогодні думати про день завтрашній, здійснювати свою поточну діяльність з думкою про забезпечення майбутніх успіхів на ринку товарів і послуг. Колектив, що живе лише сьогоднішнім днем, прирікає підприємство на в'янення. Розвитком підприємства треба управляти: треба мати програму розвитку, систему стеження за її виконанням, засоби на реалізацію. Мета курсової роботи запропонувати підходи до оптимізації управління розвитком організації. Для досягнення поставленої мети нами здійснена спроба вирішити наступні завдання: 1. Висвітлити сутність категорії «розвиток». 2. Вивчити засади управління розвитком в організації. 3. Проаналізувати управління розвитком Овруцького районного центру зайнятості. 4. Визначити напрями удосконалення системи управління розвитком організації. Об’єкт дослідження – процес управління розвитком Овруцького районного центру зайнятості. Предмет дослідження – сукупність теоретико – методичних та практичних аспектів управління розвитком органзації. Методи дослідження. Дослідження проводилося із застосуванням діалектичного підходу до вивчення управління розвитком організації в системі Державної служби зайнятості України. Теоретичним та методологічним підґрунтям дослідження є наукові розробки вітчизняних та зарубіжних фахівців. На етапі збору, систематизації, обробки інформації, у процесі теоретичного осмислення проблеми використовувались методи індукції та дедукції, синтезу і аналізу. Інформаційну базу дослідження склали наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, підручники та навчальні посібники у галузі управління персоналом та економіки праці, матеріали, дані офіційної статистики, а також інформаційні матеріали Овруцького районного центру зайнятості. Структура курсової роботи. Відповідно до мети та завдань дослідження, курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, викладена на 49 сторінках.