0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес комунікації (ID:221598)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 7
Рік виконання: 2016
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Назвіть основні умови функціонування процесу створення і переробки масової інформації. 2. Яка роль неформальних комунікацій в організації? 3. Охарактеризуйте іміджеві моделі комунікації. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Назвіть основні умови функціонування процесу створення і переробки масової інформації. 2. Яка роль неформальних комунікацій в організації? 3. Охарактеризуйте іміджеві моделі комунікації. 1. Назвіть основні умови функціонування процесу створення і переробки масової інформації. У суспільстві інформацію людям — отримувачам (реципієнтам) передають засоби масової інформації (ЗМІ) (газетні, журнальні та книжкові видавництва, радіо й телебачення, інтернет), а також інші організації — театри, кіно, концертні заклади тощо. До моменту передачі ЗМІ опрацьовують її під час цілої низки етапів публікування. [1]. ............. 2. Яка роль неформальних комунікацій в організації? Будь-яка організація складається з формальних і неформальних компонентів. Комунікація - це процес обміну інформацією між людьми і їх групами, що припускає використання спеціальних засобів. По-перше, це позначення будь-якого процесу, в якому відбувається обмін інформацією; синонімом для цього вживання є слово «спілкування». По-друге, слово «комунікації» (у множині уживається для позначення сукупності окремих актів комунікації)[1]. Канал неформальних комунікацій можна назвати каналом розповсюдження чуток. ............. 3. Охарактеризуйте іміджеві моделі комунікації. Імідж має міфологічну природу. Фахівці в галузі комунікацій, які займаються проблемами міфів, проводили дослідження у двох напрямках, а саме: аналіз раціональних і ірраціональних аспектів міфології з точки зору психології, антропології, етнографії, історії і ін.; вивчення особливостей побудови і реалізації іміджів, насамперед політичних і економічних [4]. Історія людства характеризується постійною зміною одних міфів на інші, тобто постійне продукування міфів. Міф за принципом «раціональне-ірраціональне» залежить від повноти картини події, явища, людини. Кожне покоління, кожен час має свої міфі, які формуються комунікативними засобами сучасності. Більшою мірою це впливає на раціональні компоненти міфів. ............ список використаних джерел