0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

тести бізнес планування у ринковій системі господарювання (ID:221805)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 4
Рік виконання: 2018
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
відповіді на тести розділ 2
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За якими складовими слід визначати потребу у матеріально-технічній базі підприємства в межах розділу „Виробничий план”: будівлі і споруди; транспортні засоби; ЕОМ; інші основні фонди будівлі і споруди; машини і обладнання; сировина та матеріали виробничі, складські, громадські, офісні та технологічні приміщення основні засоби та оборотні активи Індекс Херфіндаля-Хершмана розраховують як: добуток ринкових часток конкурентів суму квадратів ринкових часток конкурентів різницю квадратів ринкових часток конкурентів суму ринкових часток конкурентів Яку з наведених характеристик не доцільно включати до питань, які слід висвітлити при наведенні характеристики продукції (послуг) підприємства у розділі „Галузь, підприємство та його продукція”: економічні показники показники якості собівартість виробництва і збуту етапи життєвого циклу Який з наведених нижче етапів не доцільно включати до внутрішньої логіки розробки розділу „Маркетинг-план”: опис цільового ринкового сегмента вибір каналів збуту продукції проведення сегментації споживачів опис заходів з підтримки просування продукції (послуг) підприємства на ринок Що є основним ресурсним обмеженням у „Виробничому плані”? кількість виробничих операцій ресурсне забезпечення виробнича потужність підприємства матеріально-технічна база Метод аналізу часових рядів для прогнозування обсягів продаж продукції (надання послуг) базується на: прийнятті за еталон фактичних даних одного ринку для іншого використанні інформації про норми та нормативи споживання населенням товарів (послуг) змінах у попиті залежно від зміни доходів споживачів чи цін на товари (послуги) стратегічному спостереженні закономірностей розвитку обсягів продаж, визначенні тенденцій цих змін та продовження цієї тенденції на плановий період Яким буде беззбитковий обсяг виробництва продукції за таких умов: дохід від реалізації продукції (послуг) – 2160 тис. грн.; змінні витрати – 1600 тис. грн.; постійні витрати – 400 тис. грн.; ціна одиниці продукції – 15 грн. Підказка: точка беззбитковості = постійні витрати/(ціна одиниці продукції – середні змінні витрати (на одиницю продукції): 180 828 грн. 102 828 грн. 140 828 грн. 144 828 грн. Норматив оборотних активів у виробничих запасах розраховують: множенням середньодобового споживання матеріалів на норму запасу їх споживання як різницю між середньодобовим споживанням матеріалів та нормою запасу їх споживання діленням середньодобового споживання матеріалів на норму запасу їх споживання як суму середньодобового споживання матеріалів та норми запасу їх споживання Метод рівня споживання, який використовується для прогнозування обсягів продаж продукції (надання послуг) базується на: прийнятті за еталон фактичних даних одного ринку для іншого експертному оцінюванні найбільш ймовірних обсягів продаж змінах у попиті залежно від зміни доходів споживачів чи цін на товари (послуги) використанні інформації про норми та нормативи споживання населенням товарів (послуг) Оберіть вірну та повну мету розробки розділу „Маркетинг-план”: визначити ціну на продукцію (послуги) підприємства обґрунтувати стратегію виходу підприємства на ринок та успішного функціонування на ньому визначити чи продукція (послуги) підприємства будуть користуватись попитом на ринку розрахувати обсяг витрат на маркетинг Матриця інвестиційної привабливості галузі складається за такими двома параметрами: стадія розвитку галузі та обсяг інвестицій у галузь стадія розвитку галузі та валові питомі капіталовкладення у розрахунку на одне підприємство рівень конкуренції в галузі та стадія розвитку галузі рівень конкуренції в галузі та кількість конкурентів Стратегію цінових ліній використовують у випадку: встановлення ціни на продукцію (послуги), яка є аналогічною до представлених на ринку встановлення ціни на нові види продукції (послуг) встановлення ціни із урахуванням витрат на доставку продукції (послуг) впровадження на ринок нової продукції (послуг) з унікальними властивостями Який етап завершує внутрішню логіку розробки розділу „Дослідження ринку”: прогнозна оцінка обсягів продаж оцінка конкурентної позиції підприємства ідентифікація потенційних споживачів продукції (послуг) визначення місткості ринку Метод маржинальних витрат для встановлення ціни на товари (послуги) підприємства передбачає: додавання до повної суми витрат норми прибутку, яка відповідає вкладу підприємства у формування вартості виробу (послуги) додавання до суми змінних витрат на одиницю продукції суми, яка покриває витрати та забезпечує достатню норму прибутку встановлення ціни, яка забезпечує планову рентабельність підприємства розрахунок загальної суми витрат та додавання до неї певної норми прибутку Метод вартості виготовлення для визначення ціни на товари (послуги) підприємства передбачає: додавання до повної суми витрат норми прибутку, яка відповідає вкладу підприємства у формування вартості виробу (послуги) встановлення ціни, яка забезпечує планову рентабельність підприємства розрахунок загальної суми витрат та додавання до неї певної норми прибутку додавання до суми змінних витрат на одиницю продукції суми, яка покриває витрати та забезпечує достатню норму прибутку Оберіть вірну та повну мету розробки розділу „Виробничий план”: визначити ефективність використання ресурсного забезпечення підприємства обґрунтувати можливості підприємства щодо залучення ресурсів та організації виробництва обсягів продукції (надання послуг) згідно плану, якості та у відповідний час здійснити розрахунок витрат на виробництво продукції (надання послуг) та собівартості одиниці продукції (послуги) обґрунтувати максимальну кількість продукції (послуг), яку може виготовити (надати) підприємство Найбільш доцільним є такий поділ витрат на маркетинг: 75% - витрати на рекламу; 20% - витрати на стимулювання збуту; 5% - витрати на проведення маркетингових досліджень 65% - витрати на рекламу; 25% - витрати на стимулювання збуту; 10% - витрати на проведення маркетингових досліджень 75% - витрати на рекламу; 15% - витрати на стимулювання збуту; 10% - витрати на проведення маркетингових досліджень 70% - витрати на рекламу; 25% - витрати на стимулювання збуту; 5% - витрати на проведення маркетингових досліджень На ринку присутні конкуренти з такими ринковими частками: 1-ше підприємство – 25%; 2-ге та 3-тє – по 20%; ще 5-ть підприємств – по 7%. Зробіть висновок щодо рівня конкуренції на ринку. ринок монополізований ринок нормальної конкуренції ринок з низьким рівнем конкуренції ринок олігополізований Стратегію закріплення на ринку використовують у випадку: встановлення ціни на продукцію (послуги), яка є аналогічною до представлених на ринку встановлення ціни із урахуванням витрат на доставку продукції (послуг) встановлення ціни на нові види продукції (послуг) впровадження на ринок нової продукції (послуг) з унікальними властивостями У чому полягає принципова відмінність якісних методів прогнозування обсягів продаж продукції (надання послуг) підприємства порівняно з кількісними методами: якісні методи базуються на інформації, отриманій внаслідок досвіду, знань та інтуїції дослідника якісні методи дозволяють врахувати не лише обсяги продаж, але і рівень якості обслуговування покупців якісні методи використовуються у ситуаціях, коли прийняті в певний момент часу управлінські рішення залежать від рішень, прийнятих раніше, і у свою чергу визначають сценарії подальшого розвитку подій якісні методи базуються на математичних розрахунках Який з наведених нижче етапів не доцільно включати до внутрішньої логіки розробки розділу „Виробничий план”: обґрунтування потреби у матеріально-технічній базі планування виробничої потужності розподіл витрат на умовно-постійні та умовно-змінні встановлення ціни на продукцію (послуги)