0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічний менеджмент розвитку на підприємстві (ID:26998)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 36
Рік виконання: 2007
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Стратегічний менеджмент розвитку підприємства в умовах ринку 1.1. Принципи і методологічні основи стратегічного менеджменту підприємства 1.2. Аналіз методів стратегічного менеджменту підприємства 2. Практичні засади аналізу стратегічного менеджменту підприємства – ат тк “ват-прилуки” 2.1. Організаційно - економічна характеристика підприємства АТ ТК "ВАТ-ПРИЛУКИ" 2.2. Організація стратегічного менеджменту на підприємстві 3. Шляхи вдосконалення оранізації стратегічного менеджменту на підприємстві Висновок Література Колектив компанії “ВАТ-Прилуки” добре розуміє, що головна ціль кожного виробництва є задоволення попиту споживачів, а працювати доводиться в умовах все більш активної конкуренції – висока якість, продуктивність та збільшення обсягу продукції – це компоненти, без яких досягнення такої цілі було б неможливим. Підприємство працює в стабільній ситуації та виробляє товар для сталого ринку. Розроблений план направлений на зростання обсягів виробництва та пошуки шляхів зниження його витрат. Постійно розглядаються заходи щодо модернізації продукції, що виробляється, ведеться праця над освоєнням міжнародних марок сигарет. Компанією постійно проводиться робота по модернізації обладнання фабрики, впровадженню нових технологічних процесів, що дозволило значно покращити якість сигарет, а також значно покращилися умови праці працюючих. Стратегія попередніх років для компанії характеризувалася закладанням основ сучасного сигаретного виробництва – впровадженням нових якісних марок місцевого виробництва та організації розвинутої торговельної мережі. Компанією вже збудована платформа для наступного кроку стратегії – початку і подальшому розвитку виробництва міжнародних марок сигарет в місцевих умовах. Успіх кожного виробництва в умовах ринкової економіки залежить не тільки від факторів виробництва, що забезпечують випуск якісної продукції, при оптимальному рівні затрат але і, в значній мірі, від ефективної стратегії маркетингу та збуту. Основні напрямки стратегії по маркетингу, це утримання та зміцнення своїх позицій по місцевих марках на ринку України, впровадження діяльності з маркетингу по міжнародних марках, проведення досліджень в Україні для вивчення оточення, яке впливає на збут продукції. Добре розроблена стратегія допомагає компанії зростати, завойовувати нові позиції на ринку, розробляти перспективні плани свого розвитку, формувати виробництво нових товарів та обирати шляхи їх реалізації. Стратегічний план не є сталим документом, тому він постійно може поновлюватися, тобто до нього будуть вноситься зміни, обумовлені змінами, що будуть відбуватися на підприємстві, змінами на ринку і в економіці в цілому. Пропозиції. 1. Так як основою виробництва продукції слугує сировина та матеріали, які в загальній сумі витрат на виробництво складають відповідно 40 і 23%, необхідно впровадити на виробництві системи контролю за вагою сигарет. Затрати на придбання та установку цієї системи окупляться за рахунок економії сировини, а головне оціняться споживачами. 2. З метою скорочення відходів тютюну в вигляді жилки, при існуючій технології добавки поворотної жилки в процес, необхідно змінити технологію, тобто закупити лінію по попередній переробці тютюнової поворотної жилки. Зниження витрат дасть економію в розрахунку на рік приблизно 100 тон тютюну на суму 275,8 тис. доларів. вартість лінії по попередній переробці тютюнової жилки складає біля 170-180 тис. доларів. Очевидно, що ці затрати швидко компенсуються. 3. Аналіз показує, що недостатньо проводиться робота по вивченню показників діяльності, цілей і стратегій конкурентів, тобто по виявленню слабких і сильних сторін діяльності конкурентів. Дослідження перспектив стратегії конкурентів дозволяють виявити своєчасно потенційно небезпечних конкурентів. Перелік графічного матеріалу Рис. 1.1. Основні етапи управління розвитком підприємства Таблиця 2.1.Аналіз показників по реалізації продукції Таблиця 2.2.Характеристика асортиментного випуску продукції Таблиця 2.4 Обсяг продажу, млн. шт. Таблиця 2.5 Виручка від реалізації сигарет по регіонам Табл. 2.6 Основні конкуренти ВАТ „Прилуки” Рис.2.1. Конкуренти підприємства по регіонам Таблиця 3.1. Список відхилень фактичної реалізації тютюнових виробів 2005 року від прогнозних даних
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову