0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджмент (ID:276301)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 2
Рік виконання: 2019
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Використовуючи вихідні дані табл.1 та 2, за допомогою матриці GE/ McKinsey сформувати продуктову стратегію. Таблиця 1 – Експертні оцінки привабливості ринків Характеристика привабливості Вага Номер підприємства 1 2 3 4 Розмір і темп росту ринку 0,35 8 2 7 5 Якість ринку 0,1 2 6 1 2 Конкурентна ситуація 0,25 5 7 6 7 Вплив зовнішнього середовища 0,30 7 3 3 7 Таблиця 2 – Експертні оцінки конкурентних позицій продуктів Характеристика конкурентних позицій Вага Номер підприємства 1 2 3 4 Відносна позиція на ринку 0,2 4 3 2 8 Відносний потенціал виробництва 0,35 4 4 6 6 Відносний потенціал НДДКР 0,25 8 2 1 3 Відносний потенціал персоналу 0,2 7 3 5 10
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову