0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація бренд-менеджменту на підприємстві (ID:826635)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 138
Рік виконання: 2016
Вартість: 10000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретико-методологічні засади реалізації бренд-менеджменту на підприємствах 1.1 Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки 1.2 Науково-теоритичні основи реалізації бренд-менеджменту 1.3 Організаційно-правове забезпечення охорони бренда. Висновки до розділу 1 Розділ 2 Дослідження процесів бренд-менеджменту на підприємстві ТОВ "..." 2.1 Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз господарської діяльності, яка впливає на визначеність бренда підприємства 2.3 Оцінювання ступеня розвитку бренд-менеджменту на підприємстві Висновки до розділу 2 Розділ 3 Впровадження Бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства ТОВ"......." 3.1 Формування стратегії розвитку бренда 3.2 Організація передумови впровадження бренд-менеджменту на підприємстві 3.3 Реалізація бренд-менеджменту в управлінській діяльності підприємства Висновки до розділу 3 Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях Висновки Список літературних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Сучасні тенденції загальноекономічної стабілізації, насичення вітчизняних ринків товарами, посилення конкуренції, перспективи розвитку підприємств у системі господарських зв’язків, вихід українських економічних суб’єктів на світові ринки зумовлюють необхідність використання елементів бренд-менеджменту в реалізації його на підприємстві. Інновації у сфері виробництва сприяють появі нових товарів, які можна диференціювати за допомогою використання бренда та ефективної системи бренд-менеджменту. Актуальність дослідження обумовлена наявністю невирішених науково-методичних і практичних проблем реалізації бренд-менеджменту підприємств, відсутністю чітко визначених взаємовідносин зі споживачами та стратегій розвитку бренда. Це питання потребує розробки сучасних методичних підходів до організації та впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства харчової промисловості, його практичної реалізації на рівні виробничого комплексу. Сучасні тенденції загальноекономічної стабілізації, насичення вітчизняних ринків товарами, посилення конкуренції, перспективи розвитку підприємств у системі господарських зв’язків, вихід українських економічних суб’єктів на світові ринки зумовлюють необхідність використання елементів бренд-менеджменту в реалізації його на підприємстві. Інновації у сфері виробництва сприяють появі нових товарів, які можна диференціювати за допомогою використання бренда та ефективної системи бренд-менеджменту. Процес впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність на підприємствах харчової промисловості з урахуванням того, що в сучасному конкурентному середовищі триває боротьба брендів, а не товарів, за їхнє місце у свідомості споживачів, відбувається доволі повільно. Для реалізації бренд – менеджменту на підприємстві в умовах конкурентного середовища необхідне формування організаційно-економічного механізму на базі систематичного вивчення ринку, та дослідження потреб споживачів. Це потребує детального аналізу бренд-менеджменту адаптованого до проблем розвитку економіки України, його трансформації на ринкових засадах та формування стратегічних поглядів щодо покращення діяльності підприємств, які б відповідали підприємницькому середовищу. Значний науковий внесок у дослідження теоретичних проблем розвитку бренд-менеджменту зробили західні економісти Д. Аакер, Т.Амблер, Р. Батра, Б. Берман, А. Біл, Р. Блекуелла, Дж. К. Веркман, А. Дейян, Є. Дихтль, П. Доль, Дж. Еванс, Дж. Енджел, Ж.-Н. Капфферер, К. Келлер, Ф. Котлер, Ж.-Ж. Ламбен, Дж. Майєрс, П. Мініард, Ч. Сендідж та Г. Чармессон. В Україні бренд-менеджмент є одним з недостатньо досліджених об’єктів управління в розвитку підприємств. Усвідомлення необхідності створення та управління брендом зумовило потребу нових наукових досліджень. Об’єктом дослідження магістерської роботи виступає процес реалізації бренд – менеджменту на ТОВ « Глобинський м’ясокомбінат». Предметом дослідження визначено сукупність теоретико-методологічних і практичних підходів до реалізації бренд-менеджменту, спрямованих на забезпечення розвитку підприємства в конкурентному середовищі. Методи дослідження. Теоретичною основою дослідження стали зарубіжні та вітчизняні фундаментальні положення маркетингового менеджменту, конкурентоспроможності продукції та бренд-менеджменту. Для досягнення визначеної мети використовувались такі наукові методи: діалектичний і системний метод пізнання – для досліджень робіт провідних вчених щодо еволюції поглядів на розвиток сутності бренда та бренд-менеджменту; метод моделювання – при формуванні моделі бренд-менеджменту та бренд-аналізу; метод економічного аналізу – для аналізу багаторічних даних діяльності підприємств та з ціллю виявлення динаміки змін відносних і абсолютних показників; економіко-статистичний метод – для вивчення та узагальнення тенденцій і закономірностей динаміки обсягів виробництва, а також реалізації продукції швейної підгалузі на вітчизняному ринку; метод анкетування та групування – при виявленні практики використання елементів бренд-менеджменту підприємствами; метод експертних оцінок та методи оцінювання вартості нематеріальних активів – при оцінювані ефективності використання бренд-менеджменту в управлінській діяльності підприємства. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є розробка теоретично-методологічних положень, рекомендацій і пропозицій щодо реалізації бренд-менеджменту в управлінську діяльність ТОВ « Глобинський м’ясокомбінат». Поставлена мета зумовила необхідність реалізації наступних логічно пов’язаних та послідовно розглянутих завдань: - здійснити науковий аналіз та узагальнити теоретичні положення щодо сутності та призначення бренда в умовах ринкової економіки; - дослідити сучасні науково-теоретичні підходи до формування бренд-менеджменту в результаті розвитку конкурентного середовища; - дослідити практику використання елементів бренд-менеджменту підприємствами м’ясної промисловості України; - оцінити ступінь розвитку бренд-менеджменту на ТОВ « Глобинський м’ясокомбінат»; - розробити методичні рекомендації щодо реалізації бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства для ефективного управління брендом; - розробити критерії оцінювання ефективності використання бренд-менеджменту в управлінській діяльності підприємств. Елементи наукової новизни. Основним науковим результатом проведеного дослідження є узагальнення теоретико-методологічних положень і практичних аспектів бренд-менеджменту в управлінській діяльності підприємства та обґрунтування концептуальних підходів до реалізації бренд-менеджменту на ТОВ « Глобинський м’ясокомбінат». Практична значущість. Комплексний аналіз розвитку теорії та становлення бренд-менеджменту в умовах ринкової економіки дав змогу одержати наукові результати, прикладне значення яких полягає у можливості практичного використання розроблених методик, методичних підходів щодо реалізації процесу бренд-менеджменту. Розроблені методичні рекомендації щодо формування та реалізації процесу бренд-менеджменту на підприємстві використовуються в практичній діяльності ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат » Апробація результатів роботи. За темою дипломної магістерської роботи, у 2015 році у журналі «Нові технології» Кременчуцького університету економіки, інформаційних технологій і управління була опублікована стаття на тему «Реалізація бренд – менеджменту на підприємстві», в якій була обґрунтована конкретна мета реалізації бренд – менеджменту досліджуваного підприємства. Обсяг та структура роботи. Дипломна магістерська робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 60 найменувань та 5 додатків. Основний зміст дипломної роботи викладено на 128 сторінках комп’ютерного тексту. Робота містить 26 таблиць, 16 рисунків.