0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підвищення ефективності системи обслуговування в загальнодоступних закладах ресторанного господарства з методом самообслуговування (ID:12686)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Теоретичні основи ефективності системи обслуговування в закладах ресторанного господарства 1.1 Класифікація закладів (підприємств) громадського харчування з методом самообслуговування 1.2 Організація діяльності закладів харчування з методом самообслуговування Розділ ІІ. Особливості діяльності закладів громадського харчування з методом самообслуговування 2.1 Методи планування виробничих програми та товарообігу в закладах громадського харчування з методом самообслуговування 2.2 Аналіз асортименту страв та напоїв, що виробляються в закладах громадського харчування з методом самообслуговування Розділ ІІІ. Аналіз ефективності системи обслуговування ТОВ «Домашній кухар» 3.1 Загальна характеристика закладу 3.2 Аналіз системи обслуговування ТОВ «Домашній кухар» 3.3 Оцінка ефективності та шляхи підвищення якості обслуговування споживачів на підприємстві Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову