0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологічний процес обслуговування відвідувачів у концептуальному ресторані (ID:939772)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації роботи відвідувачів у концептуальному ресторані 5 1.1 Характеристика концептуального ресторану 5 1.2 Особливості організації обслуговування у концептуальному ресторані 11 Розділ 2. Аналіз технологічного процесу обслуговування відвідувачів у концептуальному ресторані готелю «Україна» у м. Рівне 15 2.1 Загальна характеристика ресторану «Україна» ТОВ «Міура». Кадрове забезпечення 15 2.2 Характеристика меню концептуального ресторану 18 2.3 Аналіз рівня сервісу концептуального ресторану. Характеристика прогресивних форм обслуговування 20 Розділ 3. Розробка заходів щодо удосконалення технологічного процесу обслуговування відвідувачів у концептуальному ресторані готелю «Україна» 24 3.1. Шляхи підвищення сервісу у ресторані «Україна» ТОВ «Міура» 24 3.2. Удосконалення форм та методів і культури обслуговування у концептуальному ресторані 25 3.3. Запровадження інноваційних інформаційних технологій у ресторані готелю «Україна» 27 Висновки» 31 Список використаних літературних джерел 32 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Ресторанне господарство є основною складовою туристичної інфраструктури, відіграє провідну роль у презентації вітчизняного туристичного продукту на світовому ринку туристичних послуг. Ця сфера в комплексі з туристичними послугами світового господарства розвивається швидкими темпами і в перспективі, згідно прогнозів відомих профільних організацій, може стати найбільш важливим сектором туристичної діяльності. Стан ресторанної сфери впливає на розвиток індустрії туризму загалом, створення туристичних послуг, інші ключові сегменти економіки – транспорт, будівництво, зв'язок, торгівлю. Останні роки в Україні особливого розвитку набули тематичні заклади ресторанного господарства, які пропонують споживачам ексклюзивні та оригінальні послуги. Організація таких підприємств передбачає слідування розробленому задуму в інтер’єрі, екстер’єрі, стилі обслуговування та меню. При цьому особливої уваги приділяється організації обслуговування та використання інноваційних технологій як засобу забезпечення конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства. Все це підтверджує актуальність теми курсової роботи «Організація обслуговування гостей у ресторані з етнічною кухнею». Об’єктом дослідження є організація обслуговування гостей у концептуальному ресторані. Предметом дослідження є загальна характеристика концептуального ресторану, організація обслуговування відвідувачів та шляхи підвищення сервісу в концептуальному ресторані. Метою курсової роботи є розробка заходів щодо удосконалення технологічного процесу обслуговування відвідувачів у концептуальному ресторані готелю «Україна» ТОВ «Міура». Для вирішення поставленого завдання передбачається виконати наступне: 1. Охарактеризувати концептуальний ресторан. 2. Дослідити особливості організації обслуговування в концептуальному ресторані. 3. Проаналізувати технологічний процес обслуговування відвідувачів у концептуальному ресторані готелю «Україна» у м. Рівне. 4. Надати характеристику меню концептуального ресторану. 5. Проаналізувати рівень сервісу концептуального ресторану. 6. Розробити заходи щодо удосконалення технологічного процесу обслуговування у концептуальному ресторані готелю «Україна».