0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова діяльність готельних підприємств в Інтернеті (ID:935952)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 30
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження маркетингу у готельних закладах 1.1. Особливості маркетингу готельних підприємств 1.2. Застосування Інтернет-маркетингу в готельній сфері 1.3. Інтернет-реклама на підприємствах готельного бізнесу: види, специфіка 1.4. Засоби просування готельного продукту в Інтернеті (розділ готовий повністю) (розділ 2 і 3 потребують написання) Розділ 2. Характеристика готельного підприємства «…» й аналіз його маркетингової діяльності в Інтернеті 2.1. Загальна характеристика готелю «…» 2.2. Організаційний і маркетинговий аналіз підприємства 2.3. Аналіз застосування інструментів Інтернет-реклами в готелі 2.4. Аналіз відвідуваності сайту готелю за допомогою спеціальних інструментів пошукових систем Розділ 3. Можливості використання інструментів Інтернет-маркетингу для підвищення ефективності діяльності готелю «…» 3.1. Використання веб-аналітичної інформації для виявлення ефективності роботи готелю 3.2. Рекомендації для підвищення ефективності роботи готелю «…»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетинг розглядається як інструмент вивчення та впливу на ринок, маючи єдину мету ‒ збільшення продажів. Маркетинг еквівалентний системі управління компанією, яка знову ж таки базується на вивченні процесів, що відбувалися чи відбуваються на ринку, та вважається такою пасивною технічною і технологічною функцією, пов’язаною із спрямуванням потоку продукції від виробників до споживачів [46]. Маркетинг розглядається як творча діяльність, заснована на виявленні потреб ринку, наукових дослідженнях і розробці нових продуктів. Такий погляд на маркетинг значно змінив зміст і спрямованість маркетингової діяльності, оскільки існують відмінності у фокусі між потребами дослідження ринку, потребами клієнтів і наданням нових продуктів. Таким чином маркетингу вперше було відведено не пасивну, а активну роль ‒ пропонувати невідомі ринку продукти, а не сліпо слідувати ринковим запитам. Хоча метою маркетингу є збільшення виробництва та реалізації товарів. ... Розвиток сучасного ринку товарів і послуг характеризується наголосом маркетингової концепції на підвищенні якості продукції та зниженні витрат на виробництво та збут, при цьому сприяючи міцним зв’язкам із споживачами. Крім того, поява інформаційних технологій революціонізувала практику маркетингу, що призвело до появи та зростання Інтернет-маркетингу як життєво важливого компонента галузі.