0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ з готельної практики Готельний комплекс «Аврора» (ID:929599)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 46
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Характеристика бази практики 5 РОЗДІЛ 2 Аналіз технологічного циклу обслуговування клієнта 10 РОЗДІЛ 3 Індивідуальне завдання 31 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Готельна практика важлива у професійній діяльності майбутнього готельєра. Вона дає можливість в умовах реальної роботи побачити особливості обслуговування клієнтів в готелі, відпрацювати навички взаємодії не лише з клієнтами, але й персоналом закладу. У даному звіті подано аналіз основних аспектів діяльності готелю, а саме: зовнішній вигляд готелю, професійне відношення до гостей, місцезнаходження готелю, характеристика його матеріальної бази та номерів, аналіз циклу обслуговування клієнтів. Метою готельної практики є систематизація, поглиблення та закріплення теоретичних знань отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, оволодіння практичними навичками і уміннями щодо організації та технології надання послуг в закладах готельно-ресторанного господарства, опанування основ їх організаційно-управлінської діяльності, набуття професійних навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій. Практична підготовка допомагає закріпленню теоретичних знань, формуванню особистісного потенціалу, професійних навичок для прийняття самостійних рішень в різних виробничих ситуаціях, усвідомити перспективи та переваги майбутньої професійної діяльності, адаптації роботі в команді. Виходячи з вищевказаної мети, основними завданнями готельної практики є наступні: • закріплення та поглиблення теоретичних знань про діяльність готельно-ресторанного закладу; • адаптація до реальних умов виробничої діяльності у готелі; • ознайомлення з інноваційними технологіями готельного господарства, основними, допоміжними та обслуговуючими технологічними процесами, циклами та операціями; • ознайомлення з основними службами готельно-ресторанного закладу та особливостями організації їх роботи; • ознайомлення з нормативними документами та технологічними стандартами, що регулюють діяльність готельного підприємства та системи контролю за дотриманням якості послуг; • набуття досвіду збору необхідної інформації для проведення аналізу роботи готельного підприємства та написання звіту практики; • набуття досвіду організаційної роботи в колективі; • розвиток навичок науково-дослідної роботи. Зважаючи на завдання практики, увага практиканта концентрується на наступних етапах практики: 1. Характеристика бази готельної практики. Збір та опрацювання даних щодо загальних відомостей про підприємство. 2. Аналіз технологічного циклу обслуговування клієнта: • Бронювання місць у закладі розміщення. Знайомство з основними етапами процесу бронювання: підбір номерів залежно від побажань клієнта; проведення реєстрації, підтвердження і виконання попередніх замовлень, складанням звітів. • Проведення реєстрації клієнтів після їх приїзду до закладу розміщення. Відпрацювання навичок предреєстраційної діяльності: оформлення реєстраційної картки. Опрацювання правил ведення записів в журналах реєстрації громадян (форма № 5, форма № 6). Здобувач вищої освіти має охарактеризувати діючу систему поселення у готелі (автоматизована, неавтоматизована, самореєстрація); провести аналіз роботи служби прийому та розміщення; розглянути випадки анулювання броні поселення чи відмови при поселенні. • Проведення розрахунків за отримані послуги та виїзд клієнта. Спираючись на “Правила користування готелями і надання готельних послуг в Україні щодо житлово-комунального господарства” провести аналіз дотримання умов цих правил на базі практики. Здобувач вищої освіти має ознайомитися з порядком виїзду гостя та виписки рахунку за спожиті послуги, формою його оплати; охарактеризувати касові та персональні чеки, гарантоване обслуговування чеків, бонусну систему. 3. Аналізування однієї з тем індивідуального завдання. Обраною темою являється служба безпеки у готелі. Базою для проходження готельної практики є готель «Аврора», який розташован у місті Кривий Ріг за адресою: проспект Металургів, 95 квартал.