0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування підвищення продуктивності праці на готельному підприємстві (по готелю "Президент готель") (ID:134568)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 63
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ…………………………………………………………………………………4 Розділ 1. Теоретичні основи продуктивності праці персоналу підприємства..7 1.1 Поняття продуктивності праці в індустрії гостинності………………..7 1.2 Система планування продуктивності праці на підприємстві …………9 1.3 Продуктивність праці у системі управління персоналом – світовий досвід…………………………………………………………………………………20 1.4 Системи мотивації як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві. …………………………………………………………………………21 Розділ 2 .Організаційно-економічний аналіз готелю « Президент-готель »…25 2.1 Загальна характеристика підприємства «Президент - готель»………25 2.2 Аналіз основних показників діяльності готелю………………………27 2.3 Аналіз існуючої системи мотивації. Переваги та недоліки…………..40 Розділ 3. Шляхи підвищення продуктивності праці в організації за рахунок вдосконалення процесу мотивації працівників………………………………….45 3.1 Впровадження тренінг – програм у роботу готелю «Президент-готель»…………………………………………………………………………………45 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення системи підвищення мотивації персоналу у готелі «Президент – готель» …………………………………………49 3.3 Економічне обґрунтування доцільності впровадження наданих рекомендацій в готелі «Президент – готель»………………………………………54 Висновки……………………………………………………………………………62 Список використаної літератури………………………………………………..64 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову