0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практика Готель "Судак" (ID:199689)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 40
Рік виконання: 2013
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ КОМПЛЕКСІВ………………………………………………………………4 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА СТРУКТУРА СЛУЖБ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ КОМПЛЕКСІВ І ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ………………………………………………………6 РОЗДІЛ 3. СЕРВІСНІ ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ КЛІЄНТАМ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ КОМПЛЕКСІВ……………………………9 РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ПРИ ГОТЕЛІ………………………………………….11 РОЗДІЛ 5.ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ КОМПЛЕКСОМ………………………………………21 РОЗДІЛ 6. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ У ГОТЕЛІ……………………………………………………………………...25 ВИСНОВОК………………………………………………………………...34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………..36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Перелік послуг залежить від категорії готелю. Не у всіх готелях є можливість організовувати побутове обслуговування гостей і давати їм повний перелік послуг. Проте скрізь повинні прагнути, щоб набір послуг повністю відповідав запитам гостей. Підприємства, які надають послуги, потрібно розміщувати в доступному місці (найчастіше першого поверху). У вестибулі, на поверхах, в номерах мусить бути інформація, як отримати послуги, години роботи мають бути зручними для гостей. Надаючи будь-які послуги, персонал має виявляти тактовність і коректність. При наданні послуг важливим є не їх кількість, а якість. Тож у багатьох готелях при від'їзді просять заповнити невеликі анкети, які складають разом із ключами до служби прийому і розміщення, потім їх вивчають в службі реклами й маркетингу.