0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ГОТЕЛІВ (ID:454413)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 54
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 8 1.1. Поняття, мета, специфіка та функції готельного господарства 8 1.2. Історія розвитку готельного господарства 12 1.3. Державне регулювання готельного бізнесу в Україні 14 Висновки до розділу 1 17 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ 18 2.1. Аналіз пропозицій сільських готелів в Україні 18 2.2. Особливості розвитку сільських готелів в Україні на прикладі Центру етнографічного, сільського зеленого туризму та сімейного відпочинку «Фрумушика-Нова», Одеська область 20 2.3. Оцінка привабливості готельних послуг Центру етнографічного, сільського зеленого туризму та сімейного відпочинку «Фрумушика-Нова», Одеська область 23 Висновки до розділу 2 26 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ГОТЕЛІВ 28 3.1. Проблеми розвитку сільських готелів 28 3.2. Тенденції та перспективні напрями розвитку сільських готелів 32 Висновки до розділу 3 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 41 ДОДАТКИ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Термін «готель» походить від латинського hostеl та англосаксонського hospitality, що в перекладі означає «гостинність», а також старофранцузького hospicе, тобто «гість». Тому готельне господарство називають індустрією гостинності. За словами О.В. Балахонової, Т.М. Дячук та М.В. Заікіної, «готельні підприємства в структурі індустрії туризму й гостинності виконують ключові функції, формують і пропонують споживачам комплексний готельний продукт, у просуванні якого беруть участь всі сектори й елементи туризму й гостинності» [1]. Мальська М.П, говорить, що готельне господарство – це сукупність готельних підприємств різних типів, що приймають та надають послуги з розміщення, харчування, додаткових і суміжних послуг [2]. Головною метою діяльності підприємств готельного господарства є надання бездоганного обслуговування. Для досягнення своєї мети підприємства готельного господарства мають поставити перед собою та вирішити наступні завдання: Еволюція готельного господарства стала можливою завдяки зміні середовища, в якому воно розвивалося, передусім через економічний, соціальний, культурний вплив. Особливим фактором динаміки готельного бізнесу, що спонукає його до розвитку, є конкурентне середовище, яке визначає саму роль та філософії бізнесу, заснованого на засадах маркетингу як основного інструмента боротьби у конкурентному середовищі. Нормативно-правовий контроль є визначальною силою у структурі державного управління рівнем якості обслуговування у закладах розміщення. Він може гарантувати стабільність якості послуг. Підвищення якості надання послуг у готелях також обумовлюється тим, що національні стандарти далекі від європейських та світових. Тому на державному рівні є потреба оптимізації та гармонізації нормативно – правової бази. У своїй діяльності заклади розміщення керуються наступними документами: На сьогодні великою популярністю користується сільський туризм або відпочинок у сільській місцевості. Існують різноманітні сільські садиби, господарі яких займаються фермерством, мають власні городи, випікають домашній хліб, роблять власний сир, мед та частують усім цим своїх гостей. В роботі було розглянуто особливості розвитку сільських готелів в Україні на прикладі Центру етнографічного, сільського зеленого туризму та сімейного відпочинку «Фрумушика-Нова». Структура управління Центром – лінійна. Вона є найбільш логічною, стрункою і формально визначеною, але разом з тим і найменш гнучкою. Кожен з керівників має всю повноту влади, але відносно невеликі можливості для вирішення проблем, що вимагають вузьких, спеціальних знань. Гостям надається проживання в готельних номерах, гостьових будиночках, спеціально стилізованому мисливському, єгерському і будиночку рибалки. Успішний розвиток туристичної галузі забезпечує вагомий внесок у ВВП кожної країни, надає можливість працевлаштування населенню, сприяє пожвавленню соціально-економічного розвитку, піднімає її рейтинг у міжнародному співробітництві. Україна, яка володіє всіма передумовами, щоб увійти до складу лідерів світового туризму та стати світовою оздоровницею, має ряд перешкод на цьому шляху. Щороку зростає інтерес іноземних туристів до України, збільшується кількість як зовнішніх, так і внутрішніх туристів, кількість осіб, що перебувають у закладах готельного господарства. Водночас відмічається зменшення кількості готелів та аналогічних засобів розміщення, особливо за рахунок низького цінового сегмента, зменшення кількості спеціалізованих засобів розміщування по всіх видах. У результаті аналізу розміщення підприємств готельного господарства встановлено, що найбільша їх кількість розташована в курортних регіонах та областях з багатою історичною спадщиною, розвиненою туристичною індустрією. Проаналізовано окремі проблеми на шляху успішного розвитку готельного бізнесу в Україні. Для їх вирішення необхідне відновлення історико-культурної спадщини багатьох міст України, відбудова та переоснащення існуючих готельних та санаторно-оздоровчих закладів,