0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства (ID:544608)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ 5 1.1. Місце служби прийому та розміщення в організаційній структурі готелю 5 1.2. Загальна характеристика служби прийому та розміщення 8 1.3. Особливості контакту персоналу готелю з клієнтами і етика обслуговування 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «ЗАГРАВА» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «Заграва» 15 2.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища готельного комплексу 20 2.3. Організація роботи служби прийому та розміщення в готельному комплексі «Заграва» 23 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «ЗАГРАВА» 26 3.1. Заходи щодо вдосконалення служби прийому та розміщення в готельному комплексі «Заграва» 26 3.2. Соціально - економічна ефективність запропонованих заходів в готельному комплексі «Заграва» 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Сьогодні галузь готельного бізнесу розвивається швидкими темпами. Постійно виникає потреба знаходити нові варіанти надання послуг та обслуговування споживачів для успішного існування на ринку готельних послуг. В ринкових умовах підприємства сервісу повинні якісно задовольняти потреби населення в послугах і при цьому отримувати прибуток. Актуальність даної роботи полягає у вивченні служби прийому та розміщення як підрозділи готелю, яке безпосередньо спілкується з гостями і від дій співробітників від яких багато в чому може залежати якість обслуговування клієнтів готелю. Служба прийому та розміщення є особою готелю, і багато в чому саме цього підрозділу залежить заповнюваність, а отже економічна ефективність підприємства. Високий рівень якості готельних послуг, професійні та моральні навики і додержання основних стандартів є ключовими у роботі служб обслуговування номерів. Основні цілі й стратегії даних служб готелю збігаються з головним завданням всього готелю - це надання гостям найвищої якості послуг, а також збільшення відсотка зайнятості готелю. Питання організації роботи служби прийому та розміщення гостей підприємств готельного господарства представлені у наукових працях А. Мазаракі, М. Бойко, Н. Гуляєвої, С. Мельниченко, Т. Ткаченко та інших. Незважаючи на вагомі наукові здобутки, управління організацією роботи служб прийому та розміщення гостей розглянуто фрагментарно. Недостатня теоретична розробленість актуалізованої проблеми та її значущість для підвищення ефективності функціонування підприємств готельного господарства визначили вибір теми роботи, її мету і завдання. Метою написання курсової роботи є аналіз організації служби прийому та розміщення в готелі та напрямки щодо її вдосконалення на прикладі готельного комплексу «Заграва».