0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості професійної поведінки персоналу при надані послуг та її вплив на ефективність роботи готельного підприємства на прикладі готеля Славутич (ID:90141)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ І. Культура обслуговування в готельному господарстві 1.1. Поняття "культури" та якості обслуговування 1.2. Особливості поведінки обслуговуючого персоналу в готельному підприємстві 1.3. Вплив культури обслуговування на формування позитивного іміджу готельного підприємства Розділ ІІ. Особливості професійної поведінки персоналу при надані послуг на прикладі готелю «Славутич» 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 2.2. Склад обслуговуючого персоналу готелю 2.3. Культура поведінки персоналу готелю «Славутич» Розділ ІІІ. Шляхи удосконалення рівня культури працівників готелю Висновки Список використаних джерел та літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову